ضرورت برنامه ریزی جامع برای دوران پسا کرونا

شهردار همدان گفت: آمادگی برای اقدامات پساکرونا ضروری است.

ضرورت برنامه ریزی جامع برای دوران پسا کروناعباس صوفی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا موجب تحمل هزینه و خسارات فراوانی به جامعه به خصوص مدیریت شهری شد، افزود: علیرغم ادامه عملیات مقابله و پیشگیری از گسترش این ویروس منحوس ضرورت آمادگی برای اقدامات پساکرونا هم وجود دارد.

او با بیان اینکه این موضوع جهانی در آستانه نوروز ۹۹ و هنگامی که همه آماده رونمایی از چهره با نشاط شهری در نوروز بودیم، اتفاق افتاد، ادامه داد: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های هنرمندانه برای زیباسازی محیط شهری تحت الشعاع شیوع این ویروس قرار گرفت.

او با اشاره به اقدامات وسیع شهرداری در عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر، مبلمان و وسایط نقلیه شهری بیان کرد: پس از شکست قطعی کرونا طبق برنامه‌ای منسجم و منظم باید به پاکسازی و شستشوی کامل شهر بپردازیم تا آثار مواد ضد عفونی برطرف و ازآسیب به شهروندان جلوگیری شود.

صوفی اظهار داشت: علاوه بر نیرو‌های شهرداری، ازنیرو‌های جهادی که به عنوان ستاد مردمی شهرداری وموضوعات مرتبط با پیشگیری و مقابله با کرونا همکاری داشته اند نیز تقدیر خواهد شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.