کمالی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تاکید ۱۰ ساله رهبری بر تولید، نشان از اهمیت آن دارد

فعال اصلاح طلب گفت: این تکرار ده ساله رهبری نشان دهنده اهمیت موضوع است و طبیعتا تا زمانی که تولیدمان به اندازه نباشد، دچار عقب ماندگی خواهیم بود.

تاکید ده ساله رهبری بر تولید، نشان از اهمیت آن داردحسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شعار سال ۹۹ مبنی بر«جهش تولید» گفت: این تکرار ۱۰ ساله مقام معظم رهبری و صِحه ایشان بر موضوع اقتصاد نشان دهنده اهمیت موضوع است و طبیعتا تا زمانی که تولیدمان به اندازه نباشد و نتوانیم نیازمندی‌های کشور خود را جوابگو باشیم و در صحنه اقتصادی نقش خوبی ایفا کنیم، دچار عقب ماندگی خواهیم بود.

او ادامه داد: قطعا تاکید بر یک موضوع هم نشان دهند اهمیت وهم نیاز به آن است و من معتقدم تازمانی که اصل اصلاح ساختار اقتصادی کشور در دستور کار قرار نگیرد و تولید و اقتصاد ما در جهت یک اقتصاد رقابتی و بر پایه تخصص ملی قرار نگیرد نمی توانیم به موفقیت در این زمینه دست یابیم.

کمالی بیان کرد: ما باید آمایش سرزمینی را مورد توجه قرار داده، مزیت هایمان را به خوبی شناخته، وضعیت جغرافی خود را مد نظر قرار داده و یک اقتصاد رقابتی مبتنی بر سود را دستور کار داشته باشیم تا بتوانیم از آن برای مردم خودمان مواهبی را به دست بیاوریم، ولی اگر این اتفاق نیفتد و اقتصاد ما مثل گذشته یک اقتصاد وابسته باشد که بر دوش نفت سوار است نتیجه مطلوب را نخواهیم داشت و حتی اگر جهش تولید هم داشته باشیم ممکن است این جهش با زیان همراه باشد.

فعال اصلاح طلب گفت: در حقیقت ما باید یک جهش تولید همراه با سود را در چهار چوب یک رقابت و مزیت‌های ملی و منطقه‌ای خودمان جستجو کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار