معاون آموزش و پرورش لرستان :

نخستین جشنواره فیلم کوتاه از ورزش دانش‌آموزان در خانه برگزار می شود

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش لرستان گفت: نخستین جشنواره فیلم کوتاه از ورزش دانش‌آموزان و فرهنگیان در خانه در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش لرستان گفت: نخستین جشنواره فیلم کوتاه از ورزش دانش‌آموزان و فرهنگیان در خانه در این استان برگزار می شود.

فرید بهرامی افزود:هدف از برگزاری اولین جشنواره فیلم کوتاه ورزشی قهرمان خانه در استان ایجاد تحرک،نشاط و بازی و علم‌آموزی دانش‌آموزان در تعطیلی اضطراری مدارس می باشد.

او اظهار داشت: در این راستا شرکت کنندگان تا دوم اردیبهشت ماه سال ۹۹ می توانند ویدئویی سه دقیقه ای از ورزش دانش آموزان در خانه را با استفاده از ابزار ساده و با خلاقیت خود به شماره ۰۹۱۶۶۶۱۴۸۰۱ ارسال کنند.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش لرستان گفت: کلیپ دانش آموزان دوره ابتدایی با توجه به مفاهیم دروس ابتدایی و بنیادین تربیت بدنی با تاکید بر بازی باید باشد و کلیپ دانش اموزان دوره متوسطه نیز باید بر اساس یادگیری مهارت های ورزشی و آمادگی جسمانی باشد.

بهرامی با بیان اینکه سه جایزه پنج میلیون ریالی و ۱۰جایزه یک میلیون ریالی به برگزیدگان این جشنواره اهدا خواهد شد عنوان کرد: بعد از ارسال کلیپ در پیامی جداکانه بایستی مشخصات ارسال کننده شامل اسم و فامیل، شماره تماس، نام مدرسه، مقطع تحصیلی ، استان و شهرستان و همچنین اسم و مزیای حرکت ورزشی انجام شده در کلیپ را به صورت متن نوشتاری به شماره مذکور ارسال شود.

او ادامه داد: دانش آموزان استان و سراسر کشور با قرنطینه کردن خود در منزل و شرکت در این مسابقه، قدردانی خود را از مدافعان سلامت نشان خواهند داد.

اکنون ۳۵۲ هزار دانش آموز در مدارس لرستان تحصیل می کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.