فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

اعمال جریمه ۵ میلیون ریالی ۵۰۷ دستگاه خودرو در ایلام/ امنیت و سلامت مردم خط قرمز پلیس است

سردار نورعلی یاری از اعمال قانون ۵۰۷ دستگاه خودرو در ایلام خبر داد و گفت: این خودرو‌های متخلف برابر دستورالعمل رعایت فاصله اجتماعی به مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه شدند.

اعمال جریمه ۵ میلیون ریالی  ۵۰۷ دستگاه خودرو در ایلام/ امنیت و سلامت مردم خط قرمز پلیس است

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام اظهار داشت: نیروی انتظامی همگام و هم دوش با سایر نهاد‌های خدمات رسان و همچنین عزیزان سختکوش در بهداشت و درمان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.

او گفت: پلیس پس از ابلاغ دستورالعمل رعایت فاصله اجتماعی با استفاده از سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خودرو‌ها و رانندگان متخلفی را که به این قانون پایبند نبوده اند، اعمال قانون کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس تا پایان این طرح با خودرو‌ها و رانندگان متخلف برابر قانون برخورد خواهد کرد، افزود: از ابتدای این طرح علاوه بر اعمال قانون ۵۰۷ دستگاه خودرو، ۵۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و ۶ هزار و ۵۴۸ خودرو به شهر‌های محل سکونت خودشان عودت داده شدند.

سردار یاری با بیان اینکه امنیت و سلامت مردم خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و تلاش مضاعف تا ریشه کنی این ویروس در کنار مردم خواهد ماند و به آنان خدمات ارائه می‌کند و در این بین با کسانی که بخواهند امنیت و سلامت مردم را به مخاطره بیندازند بدون هیچ اغماضی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.