ممنوعیت تردد خودروها از بعد ازظهر امروز در استان اصفهان

رئیس پلیس‌ راهور استان اصفهان گفت:تردد از بعد از ظهر امروز ۲۰ فروردین در سرتاسر استان تا پایان روز بیست دوم ممنوع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به برداشت‌های متفاوت رسانه‌ها و شهروندان از محدودیت‌های ترافیکی پیش رو نیاز به توضیحاتی در این رابطه وجود دارد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به مصوبات ستاد مبارزه با ویروس‌کرونا عنوان کرد: طرح زوج و فرد در تمامی معابر شهری اصفهان اعم از درون‌شهری و بزرگراهی به منظور سهولت تردد کارمندان ادارات و شرکت‌ها صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصر‌ها ۱۵ الی ۲۴ از فردا اجرا خواهد شد.

او در خصوص خبر‌های منتشر شده مبنی بر افزایش جریمه تصریح کرد: مبلغ جریمه تاکنون هیچ گونه افزایشی نداشته است و درصورت افزایش در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

سرهنگ محمدی تاکید کرد: از ساعت ۱۴ امروز و روز‌های ۲۱ و ۲۲ فروردین هم مقرر شد محدودیت‌های شدیدتری برای تردد بین شهر‌ها با پلاک غیربومی مشابه روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین اعمال و در صورت تخلف و تردد غیرمجاز مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه خواهد بود.

او یادآور شد: تردد در داخل شهر‌ها با پلاک بومی در صورت ضرورت با رعایت مقررات زوج و فرد انجام می‌شود؛ برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا تردد‌های غیرضروری در داخل شهر‌ها با پلاک بومی و غیربومی هم مشمول جریمه است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط خاص حال حاضر نیاز و مشکلات مردم را به درستی درک می‌کنیم و از شهروندان و هم استانی‌ها مثل گذشته درخواست همکاری و همراهی داریم و مطمئن هستم اجابت می‌کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.