مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین:

نذورات شعبان و رمضان برای مقابله با کرونا هزینه شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین از مردم خواست نذورات نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان خود را برای تامین اقلام بهداشتی و مبارزه با ویروس کرونا هزینه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مریم بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: با توجه به در پیش بودن نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان، از مردم و خیران دعوت می‌شود تا هزینه برگزاری جشن‌ها را به حساب هلال‌احمر و به منظور مقابله با بیماری کرونا واریز کنند تا با نظر مساعد خیران در محل‌های ضروری و مورد نظر هزینه شود.

بیدخام به لزوم ساماندهی کمک‌های مردمی و خیران و جمع‌آوری هزینه جشن‌های نیمه شعبان برای مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: بهتر است هزینه‌های یاد شده امسال صرف مقابله با کرونا و حمایت از اقشار آسیب پذیر شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به تبعات آسیب‌های اجتماعی پس از کرونا اشاره کرد و گفت: در خصوص این بحران در حال حاضر برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با کرونا در دستور کار قرار گرفته است، اما پس از مهار این ویروس باید تدابیر لازم برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی ایجاد شده اندیشیده شود.

بیدخام خاطرنشان کرد: در این روزها، بسته‌های غذایی و بهداشتی با مشارکت‌های مردمی و دستگاه‌های حمایتی از جمله بهزیستی، کمیته امداد و هلال احمر تهیه شده و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفته و علاوه بر آن با هماهنگی‌های بعمل آمده مقرر شد هلال احمر برای حمایت از بیماران خاص اقدام کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار