در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

جزئیات پرداخت تسهیلات به رانندگان اتوبوسرانی متضرر از کرونا اعلام شد

ترفع جزئیات پرداخت تسهیلات به رانندگان ناوگان اتوبوسرانی متضرر از بحران کرونا را تشریح کرد.

محمود ترفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات پرداخت تسهیلات به رانندگان ناوگان اتوبوسرانی متضرر از بحران کرونا گفت: پیش از این چند نوبت مکاتبه‌هایی با مدیران جهت پرداخت تسهیلات به رانندگان ناوگان اتوبوسرانی که از بحران کرونا متضرر شده بودند انجام شد و این موضوع نیز از سوی سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک نیز با وزارت رفاه پیگیری شد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات بلاعوض نیست و سود این تسهیلات ۱۲ درصد است که ۴ درصد آن بر عهده راننده و ۸ درصد آن بر عهده دولت است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران تصریح کرد: فهرست ۴ هزار نفره از رانندگان اتوبوس تهیه شد که تمامی آن‌ها از بخش خصوصی هستند، زیرا رانندگان بخش عمومی حقوق بگیر هستند.

ترفع ادامه داد: با توجه به شرایط موجود رانندگان اتوبوس بخش خصوصی در پرداخت هزینه گازوئیل خود مانده‌اند، چه برسد به اینکه بخواهند هزینه تعمیر و نگهداری اتوبوس خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام خدمت تمامی مسعولین ترکاشوند هستم ازرانندگان بخش خصوصی قریب به سه ماه هست که یک 1000 تومانی کار نکردم ترابه خدا به داد ما برسید استان البرز
Iran (Islamic Republic of)
مسعودماسوری
۱۶:۱۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام،اینجانب راننده اتوبوس بخش خصوصی شرکت رهروسیر قاعم تهران هستم،مدت ۵ماهه به علت عمل جراحی طحال قادر به رانندگی نیستم،شرکت میگه واسه وام کرونا باید قبل از کرونا شاغل باشی ،توروخدا به گوش مسعولان برسونین ،چند ماهه بیکار هستم،تمام مدارک پزشکی هم هستش
آخرین اخبار