جزئیات محدودیت تردد ۲۱ و ۲۲ فروردین در استان مرکزی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی جزئیات محدودیت تردد ۲۱ و ۲۲ فروردین را در این استان تشریح کرد.

جزئیات محدودیت تردد ۲۱ و ۲۲ فروردین در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ سید علی حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: برابر مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی پلیس راهور استان در روز‌های ۲۱، ۲۲ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ نسبت به اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در شهر‌های استان مرکزی اقدام خواهد کرد.

سرهنگ حسینی افزود: رانندگان عزیز درطول این ۲ روز از تردد با وسیله نقلیه خود اجتناب کنند و در غیر این صورت علاوه بر اعمال قانون به مبلغ ۵ میلیون ریال، خودرو آنان توقیف و به پارکینگ انتقال خواهد شد.

او اضافه کرد: در این محدودیت‌های ترافیکی که از ساعت ۰۸۰۰ روز ۲۱ فروردین تا ساعت ۲۴ روز ۲۲ فروردین اعمال خواهد شد، شهروندان اجازه تردد در خیابان‌های شهر را نداشته و با توجه به ابلاغیه‌های قبلی خودروی رانندگان متخلف ضمن اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی تا یک ماه توقیف خواهد شد.

چه افرادی از طح ممنوعیت تردد استثنا هستند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی بیان کرد: تنها کارکنان دستگاه‌های خدماتی، نیرو‌های مسلح، کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی فعال در این روز به منظور تردد در مسیر محل کار اجازه استفاده از وسیله نقلیه شخصی را داشته و باید این افراد نیز مدارک شناسایی و هویتی لازم که حضور آنان در محل کار و عدم تردد غیرضروری را محرز می‌کند، برای ارائه به ماموران پلیس به همراه داشته باشند.

او ادامه داد: همچنین در کلیه شهر‌های بالای ۵۰ هزار نفر در هسته مرکزی شهر ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد و در این دو روز هیچ گونه اجازه تردد وسایل نقلیه در هسته مرکزی شهر داده نخواهد شد.

کدام خیابان‌های اراک ممنوعیت تردد دارند

سرهنگ حسینی تصریح کرد:‌این ممنوعیت‌های تردد در شهر اراک مربوط به کلیه خیابان‌های منتهی به هسته مرکزی شامل ممنوعیت تردد از میدان ولیعصر (عج) به سمت بازار، میدان شورا به سمت بازار، میدان شریعتی به سمت بازار، خیابان شهید بهشتی حدفاصل میدان ۷ تیر به سمت میدان شهدا، خیابان ۲۲ بهمن از تقاطع خیابان مخابرات به سمت میدان شهدا و ۱۷ متری شهید رجایی به سمت میدان شهداء اجرایی می‌شود و این مسیر‌ها از سوی تیم‌های مستقر پلیس مسدود خواهد شد.

او با بیان ضرورت همراهی هر چه بیشتر شهروندان با پلیس در اجرای طالبه عمومی طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: پلیس در اجرای این طرح مصمم بوده و با رانندگان متخلف با قاطعیت برخود می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.