برگزاری مجازی جشن‌های نیمه شعبان در امامزادگان مازندران

جشن‌های نیمه شعبان به‌صورت مجازی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار می‌شود.

صاحب نجفی مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت موعود امام زمان (عج) گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری هرگونه اجتماع، جشن‌های نیمه شعبان با حضور مردم و زائران در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار نخواهد شد.

او با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه نسیم انتظار در مازندران، افزود: جشن‌های نیمه شعبان به‌صورت مجازی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در فضای مجازی در این مراسامات شرکت کنند.

نجفی گفت: جشن‌های نیمه شعبان از عصر امروز چهارشنبه ۲۰ فروردین‌ماه تا روز پنجشنبه ۲۱ فروردین‌ماه روز میلاد حضرت ولی عصر (عج) به‌صورت لایو زنده از فضای مجازی هیأت‌های مذهبی و آستان مقدس امامزادگان مازندران که در اختیار شهروندان قرار دارد، پخش می‌شود.

او افزود: از هم استانی‌های عزیز خواهش می‌کنیم تا اعلام رفع خطر از مراجعه حضوری به بقاع متبرکه پرهیز کرده و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ایام نیمه شعبان با توسل به امامزادگان و زمزمه اذکار الهی و همخوانی با مولودی‌خوانان دل‌های خود را با امام زمان (عج) گره بزنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار