جشن همدلی منتظران منجی با اجرای خیابانی در اراک

جشن ولادت با سعادت حضرت، ولی عصر (عج) در کوی رضوی با اجرای گروه‌های سرود خیابانی برگزار می‌شود.

جشن همدلی منتظران منجی با اجرای خیابانی در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جشن ولادت با سعادت حضرت، ولی عصر (ع) در کوی رضوی (گردو) با اجرای گروه سرود خیابانی برگزار می‌شود و مردم از پنجره‌های منزلشان این جشن را نظاره می‌کنند.

در این مراسم بسیجیان دانشجویی دانشگاه اراک هم با مواد ضدعفونی کننده معابر را گند زدایی می‌کنند و بسته‌های اقلام بهداشتی را در بین مردم توزیع می‌نمایند.

اصغر عباسی، مسئول عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیج دانشجویی تصمیم گرفت یک برنامه فرهنگی و جهادی را در غالب اجرای گروه سرود به صورت خیابانی و توزیع بسته‌های اقلام بهداشتی بین مردم و گندزدایی معابر شهری برگزار کند.

عباسی ادامه داد: علاوه بر ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بسته‌های بهداشتی یک تقویم که با دعای هفتم صحیفه سجادیه طراحی شده است به مردم اهدا گردید.

او افزود: اجرای طرح جشن همدلی منتظران منجی با تلفیق چند برنامه صورت گرفته است که در سه نقطه از شهرک گردو برای شاد کردن مردم و ایجاد روحیه و همدلی بین مردم برگزار شده است.

مسئول عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی با اشاره به استقبال دانشجویان از برنامه‌های فرهنگی و جهادی گفت: همه‌ی دانشگاه‌های استان مرکزی برای مقابله با ویروس کرونا درگیر شده اند و دانشجویان از ایده تا اجرا در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.