حمایت طلاب جهادگر از اقشار آسیب‌پذیر پذیر در روزهای شیوع کرونا

مسئول قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون اصفهان از تهیه و توزیع ارزاق واقلام بهداشتی بین اقشار آسیب‌پذیر و کم بضاعت با همت طلاب جهاد گر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین مومنی مسئول قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون اصفهان امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اقدامات روحانیون درروز‌های شیوع بیماری کرونا عنوان کرد: تهیه ارزاق، میوه، مواد ضدعفونی و ماسک در بین مستمندان و اقشار کم درآمد از جمله این اقدامات است.

او ادامه داد: طلاب و روحانیون جهادگر با حضور در مکان‌های قرنطینه به برآوردن نیاز‌های مردم پرداختند.

مومنی تولید محتوا‌های فرهنگی را از جمله اقدامات مهم قرارگاه برشمرد و گفت: دشمنان از هر وسیله‌ای برای ضربه زدن به اعتقادات مردم استفاده می‌کند و ایجاد کانال طاقچه در پیام رسان ایتا برای پاسخ به شبهات و مسائل توسل و دیگر موضوعات دینی ایجاد شد.

مسئول قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون اصفهان با اشاره به راه اندازی پویش هر خانه یک محفل قرآنی بیان کرد: خانواده‌ها می‌توانند از این فرصت برای تقرب به قرآن استفاده کنند وبه برکت قرآن آرامش و روحیه نشاط در خانواده‌ها پررنگ‌تر شود.

او با اشاره به از دست دادن بعضی از هموطنان بر اثر بیماری کرونا اظهار کرد: طلاب و روحانیون جهادگر با حضور در آرامستان ها، به انجام اعمال غسل، کفن و دفن اموات پرداختند.

مومنی بابیان اینکه در ماه شعبان مردم از حضور در تجمعات و هیات مذهبی بی‌نصیب بودند، افزود: نورافشانی شهر در سوم شعبان و حضور مردم روی پشت بام و توسل به وجود نورانی امام، باعث ایجاد امید و نشاط شد.

او با اشاره به نور افشانی در شب نیمه شعبان و در ساعت ۲۱ بیان کرد: مردم با حضور بر بام منازل ندای یا اباصالح ادرکنی و یا ابا صالح اغثنی سر دهند و این مراسم، بهانه‌ای برای عرض ارادت و توسل به امام زمان است.

مسئول قرار گاه جهادی طلاب و روحانیون اصفهان با اشاره به دیگر برنامه‌های طلاب در روز عید نیمه شعبان گفت: توزیع غذای نذری در حومه‌ی شهر ونیازمندان، حضور روحانیون در بیمارستان‌ها برای تشکر و قدردانی از پزشکان، پرستاران و کلیه‌ی کادر درمان و همچنین حضور در بانک انتقال خون و اهدای خون به بیماران از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار