در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افزایش ۳ برابری تماس‌ها با سامانه ۱۴۸۰ بهزیستی

مدیرکل دفتر امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور درباره افزایش تماس‌ها با خط تلفنی ۱۴۸۰ برای دریافت خدمات مشاوره‌ای، توضیحاتی داد.

بهزاد وحیدنیا مدیرکل دفتر امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره افزایش تماس‌ها با خط تلفنی ۱۴۸۰ برای دریافت خدمات مشاوره‌ای، اظهار کرد: خدمات مشاوره‌ای تلفنی را با شیوع ویروس کرونا افزایش دادیم و ظرفیت های بیشتری را برای ارائه خدمات به هوطنان ارائه کردیم.

وی با بیان اینکه برخی از رسانه‌ها از قول من اعلام کردند که تماس‌های مردمی با خط تلفنی ۱۴۸۰ برای اختلافات زناشویی ۳ برابر شده است، گفت: این خبر اشتباه بوده چراکه منظور من از ۳ برابر شدن تماس ها برای اختلافات زناشویی نبوده، بلکه در شرایط فعلی که جلسات مشاوره حضوری نداریم و تماس ها به خط تلفنی افزوده شده است و صرفا برای اختلافات زناشویی تماس گرفته نمی‌شود.

وحیدنیا ادامه داد: تماس ها با خط تلفنی ۱۴۸۰  با موضوعات متفاوتی مانند؛ سلامت عمومی افراد، تربیت فرزند، راهنمای عمومی روابط زوجین، راهبرد اساسی در فعالیت تطبیقی، اختلافات زوجین و ... است.

مدیرکل دفتر امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: این آمار نشان دهنده افزایش مشکلات در زندگی هموطنان نیست چراکهتنها راه بیان مشکلات مردم در شرایط فعلی استفاده از مشاوره های تلفنی است.

وی افزود: آماری از تفکیک موضوعات مختلف در تماس ها نداریم و نمی توان گفت که بیشترین تماس ها در حوزه اختلافات زناشویی بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار