رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون:

شهروندان در خانه بمانند؛ کرونا در کمین است

رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون با اشاره به سکون تعداد بیماران کرونایی شهرستان کازرون، گفت: شهروندان برای سلامتی خود و خانواده در خانه بمانند.

بندر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: تا ظهر امروز چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه تعداد بیماران مبتلا به کروناویروس در شهرستان کازرون افزایش نداشته است و همچنان ۲۳ نفر درگیر این بیماری هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون ادامه داد: تعدادی از مردم نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و با تردد‌های غیرضروری و حضور در مکان‌های عمومی موجب افزایش بیماری کرونا می‌شوند.

بندر برامکی تصریح کرد: اگر شرایط و حضور مردم در مکان‌های عمومی ادامه داشته باشد روز به روز بر تعداد بیماران کرونایی افزوده می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون تاکید کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و برای سلامتی خود و خانواده شهروندان در خانه بمانند و از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان فارس تا دیروز ۱۹ فروردین ماه، یک هزار و ۴۰۸ نفر بوده است که تاکنون ۴۰ نفر از آن‌ها جان خود را دست داده اند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار