کاهش چشمگیر مسافران ورودی به مازندران

بعد از طرح فاصله گذاری اجتماعی، تردد مسافران ورودی به مازندران ۷۷ درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با توجه به انتشار ویروس کرونا و رعایت پرهیز از سفر‌های غیر ضروری به ویژه بعد از طرح فاصله گذاری اجتماعی که از تاریخ ۷ فروردین آغاز گردید، تردد مسافران ورودی به این استان در مقایسه با پارسال ۷۷ درصد کاهش داشت.

او افزود: مجموع کل تردد ورودی در جاده‌های مواصلاتی استان در بازه زمانی ۷ لغایت ۱۹ فروردین از ۹۲۵ هزار و ۵۳۰ تردد سال گذشته به ۲۱۲ هزار و ۶۵۴ کاهش یافت.

نجفی در مورد مجموع کل تردد خروجی خودرو‌ها در محور‌های استان  ،گفت: بر همین اساس در خصوص بازه زمانی ۷ لغایت ۱۹ فروردین ازیک میلیون و ۱۰۹ هزار و ۹۲۳ تردد سال گذشته به ۲۳۳ هزا و ۹۱۵ نیز کاهش یافت.

او افزود: لذا از زمان انتشار ویروس کرونا در کشور و اطلاع رسانی به مردم شریف میهن در زمینه پرهیز از سفر‌های غیر ضروری و رعایت نکات بهداشتی، تردد و حجم ترافیک در جاده‌های پر نقش و نگار مازندران از تاریخ ۴ اسفند تا به امروز کاهش قابل توجهی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ضمن اشاره به اینکه آمار منتشره از سامانه‌های هوشمند تردد شمار منصوبه در جاده‌های این استان برداشت شده است، گفت: آمار تردد از مبادی ورودی شش گانه استان (محور کندوان، هراز، سوادکوه، کیاسر، گلوگاه و رامسر) ثبت و درج می‌گردد.

مسافران و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محور‌های استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار