از دستگیری ۷۰ سارق حرفه‌ای در یزد تا توقیف موتورسیکلت‌های غیرمجاز در مهریز

مهمترین بسته حوادث استان یزد را در سایت باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: ماموران انتظامی این شهرستان به منظور  ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر یزد، طرح مبارزه با سرقت را با اولویت کاری کاهش و کنترل سرقت، در دستور کار قرار دادند.

او افزود: با تلاش ماموران پلیس، در ایام نوروز ۷۰ سارق حرفه‌ای شناسایی و دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲۷۵ فقره سرقت در سطح شهر یزد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد با بیان اینکه متهمان روانه دادسرا شدند، افزود: اجرای طرح‌های مبارزه با سرقت در سطح شهرستان با جدیت ادامه خواهد داشت.

دستگیری سارق حرفه‌ای در مهریز

سرهنگ حسین منصوری  فرمانده انتظامی شهرستان مهریز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و موتورسیکلت در شهرستان مهریز، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان مهریز قرارگرفت.

او با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات علمی و ضربتی موفق به دستگیری سارق حرفه‌ای در سطح شهر شدند، افزود: متهم در باز جویی‌های پلیسی به پنج فقره انواع سرقت در شهرستان مهریز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز در خاتمه با اشاره به کشف اموال مسروقه از مخفیگاه سارق، تصریح کرد: سارق جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ منصوری ادامه داد: هنگام مشاهده افراد مشکوک و مظنون در اطراف منزل، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۱۸۸ کیلو تریاک و حشیش در یزد

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و خودرو را برای بازرسی به پارکینگ هدایت کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون که از جنوب کشور عازم تهران بود ۱۲۰ کیلو تریاک و ۶۸ کیلو حشیش را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه در این خصوص دو قاچاقچی دستگیر شدند، ادامه داد: با دستور مقام قضائی، سوداگران مرگ روانه زندان شدند.

توقیف موتورسیکلت‌های غیرمجاز در مهریز

سرهنگ حسین منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهریز گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان مهریز در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، کنترل محور‌های مواصلاتی را مدنظر قرار دادند.

او افزود: ماموران در این خصوص سه دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز شامل هوندا ۱۳۰۰، سی آر ام ۲۵۰ سی سی و یک دستگاه سوزوکی ۱۰۰۰ را توقیف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان مهریز با اشاره به دستگیری دو متهم در این خصوص افزود: در این زمینه پرونده تشکیل و جهت بررسی بیشتر تحویل مقامات قانونی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار