سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان با نماینده ولی فقیه دیدار کرد

به مناسبت خجسته و فرخنده نیمه شعبان زاد روز منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج)، سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز چهارشنبه، ۲۰ فروردین ۹۹ به مناسبت خجسته و فرخنده نیمه شعبان زاد روز منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج)، بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان، اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد امام زمان (عج) و نیمه شعبان را به او تبریک گفت.

در این دیدار که با حضور حجت الاسلام و المسلمین ساری مدیر حوزه علمیه مسجدسلیمان برگزار گردید، حجت الاسلام و المسلمین امینی ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه یاد معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور زنده نام فریده داودی عالمی از عُلمای جهان تشیّع و فرزند ایل ولایتمدار بختیاری و مسجدسلیمان که با تربیت صد‌ها شاگرد از شاگردان مکتب امام جعفر صادق (ع)، عمر شریف خود را در راه اسلام و ولایت مصروف داشته بود گرامی داشت و او را تربیت شده شعاع و مکتب علم و دین دانست.

حجت الاسلام و المسلمین امینی در ادامه انتصاب بهزاد شیانخواه را به عنوان سرپرست مدیریت آموزش و پرورش تبریک گفت و بیان داشت: از تلاش‌های شما با خبر هستم و شما را فردی صادق می‌دانم.

او اظهار کرد: از آموزش و پرورش انتظار می‌رود در توسعه مدارس امین در کنار دیگر فعالیت‌های آموزشی و پرورشی تلاش کند.

امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان موضوع خیرین و ظرفیت‌های آنان را مهم دانست و از سرپرست آموزش و پرورش شهرستان خواست از ظرفیت خیرین و نیکوکاران ایل بختیاری در مجموعه آموزش و پرورش مسجدسلیمان استفاده نماید.

او ضمن تقدیر از کمک‌های نیکوکارانه جباری نسبت به زادگاه خود آرزو داشت امیدوارم روزی برسد که در عرصه کمک‌های خیرین و امور عام المنفعه ما ده‌ها انسان این چنینی در شهرستان داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین امینی آموزش و پرورش را اساس فرهنگ در جامعه دانست و تصریح کرد: مسئولین شهرستان باید قانون را که یک خط کش و شاقول مورد قبول همه اقشار هست را سرلوحه کار خود قرار دهند.

بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان خواستار حمایت‌های معنوی و راهنمایی‌های برادرانه و مشفقانه حجت الاسلام والمسلمین امینی در خصوص آموزش و پرورش این شهرستان شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.