برگزاری یازدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان دره شهر

یازدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان دره شهر برگزار شد.

برگزاری یازدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان دره شهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان دره شهر چهار شنبه ۲۰ فروردین به ریاست محمدنژاد فرماندار دره شهر و سایر اعضاء در محل فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار دره شهر ضمن تبریک نیمه شعبان تولد امام عصر (عج) و روز سرباز گمنام و همچنین روز جهانی بهداشت، با تقدیر از امام جمعه محترم دره شهر، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، و سایر ارگان‌ها بخاطر اقدام صورت گرفته جهت ضدعفونی معابر شهری و روستایی، با اشاره به طرح فاصله گذاری هوشمند و حذف برخی محدودیت‌ها که متعاقباً دستور العمل آن ابلاغ خواهد شد، خواستار اقدام و تلاش هرچه بیشتر ادارات تا رسیدن به نتیجه شدند.

فرماندار دره شهر افزود: طی چند روز گذشته مردم خیرین، و موسسه اطهر بیمارستان، ولی عصر (عج) دره شهر کمک‌های خوبی به سیستم بهداشت و درمان داشته اند و این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

محمدنژاد اضافه کرد: ادارات امور عشایری، شبکه بهداشت و درمان، بخشداری‌ها و نیروی انتظامی با تشکیل اکیپی نسبت به غربالگری و تب سنجی عشایری که به شهرستان وارد می‌شوند اقدام نموده و توصیه‌ها و تذکرات لازم را به آنها ابلاغ نمایند.

او بیان کرد : شبکه بهداشت و درمان در خصوص، تست اعضای خانواده‌های افراد مبتلا به بیماری پیگیری و اقدام نماید.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.