جمع آوری تمامی وسائل بازی و عمومی در سطح پارک ها

معاون خدمات شهری شهرداری همدان از تعطیلی تمامی پارکها و اماکن تفریحی تا اطلاع ثانوی در همدان خبر داد.

جمع آوری  تمامی وسائل بازی و عمومی در سطح پارک هاوحید علی ضمیر معاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با توجه به شیوع بیماری کرونا ودستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی پارک های سطح شهر در همدان تعطیل است.

او با بیان اینکه همه وسائل بازی و عمومی در سطح پارک ها جمع آوری شده و یا در حال انجام است، بیان کرد: وسائل قابل جمع آوری برداشته و سایر وسائل پلمب و مسدود سازی می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت:  محدود وسائل بازی کودکان  بسته و برخی برخی نیز جمع آوری شده  است.

علی ضمیربا اشاره به همکاری وهمراهی مردم  در این زمینه ، گفت: متاسفانه عده با عدم رعایت نکات ایمنی و توصیه های یهداتشی با مردم ومجموعه شهرداری همراهی لازم را ندارند.

او در ادامه تاکید کرد: همشهریان از هر گونه ورود  و تجمع در پارک‌ها جدا خودداری کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به اینکه مبلمان شهری و پارک ها ضد عفوتی به صورت مداوم  و مستمر ضدعفونی می شود، بیان کرد:در ضدعفونی معابر تاکید اصلی  بر مبلمان وتاسیسات شهری است.

علی ضمیر با بیان اینکه این وسائل بیشترین ارتباط را در سطح شهر با مردم را دارد، گفت: معابر و مبلمان وتاسیسات شهری روزی سه بار توسط ۵ اکیپ شهرداری ضد عفونی می شود.

او با اشاره به لزوم مقابله و کنترل کرونا ویروس بیان کرد:به منظور پیشگیری از شیوع کروناویروس از تمامی شهروندان باتوجه  به توصیه‌های کارشناسان و رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی، از تردد‌های غیر ضروری خودداری کرده و در منازل خود مانده و در سطح پارک تردد نکنند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان مهمترین عامل در جلوگیری از گسترش این ویروس خطرناک رعایت نکات بهداشتی فردی و عدم تردد در فضا‌های عمومی عنوان کرد: با  کمک خدو هکاری مردم کرونا ویروس را شکست خواهی داد.

انتهای پیام/د.ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.