کلاهبرداری در قالب پویش کمک‌های مردمی

رئیس دایره تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ایلام در خصوص کلاهبرداری در پوشش پویش کمک‌های مردمی در فضای مجازی هشدار داد.

کلاهبرداری مردمی

سرگرد علی رضا یعقوبی رئیس دایره تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و راه اندازی پویش کمک‌های مردمی در فضای مجازی از سوی مسئولین و سازمان‌های ذیربط، احتمال می‌رود کلاهبرداران در فضای مجازی با انتشار آگهی‌ها و طراحی صفحات جعلی بانکی، ارسال شماره کارت و حساب بانکی تحت پوشش افراد نیازمند و موسسات خیریه از مردم درخواست کنند که کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های اعلامی از طرف آنان واریز نموده و با این روش از شهروندان عزیز کلاهبرداری نمایند.

او با توصیه به شهروندان در این خصوص اظهار کرد: عنایت داشته باشید که کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های اعلامی از طرف صدا و سیما و سازمان‌های رسمی و ذیربط واریز کرده و از واریز وجوه نقدی به حساب‌های ناشناس جدا خودداری شود.

این کارشناس انتظامی در پایان گفت: پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان ایلام با شماره تلفن‌های ۰۸۴۲۱۸۲۱۱۳۳ الی ۶ بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شهروندان گرامی می‌باشد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.