طرح‌های ناب در رویداد ایده پردازی قاسم قاصم

دبیر اجرایی رویداد بین المللی ایده پردازی قاسم قاصم گفت: هدف برگزاری این رویداد، زنده نگه‌داشتن مکتب شهید قاسم سلیمانی است واکنون بیش از ۶۰۰ ایده به دبیرخانه این رویداد بین‌المللی ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجه‌الاسلام مجتبی زنده دل دبیر اجرایی رویداد بین المللی ایده پردازی قاسم قاصم گفت: هدف از برگزاری این رویداد، زنده نگه‌داشتن شخصیت، منش و مکتب شهید قاسم سلیمانی است، تاکنون بیش از ۶۰۰ ایده از زمان اعلام فراخوان دریافت آثار به دبیرخانه رویداد بین‌المللی ایده پردازی قاسم قاصم ارسال شده است.

او افزود: بیش از ۲۰۰ نفر در این رویداد شرکت کرده‌اند، بیشترین ایده‌های ارسالی در ۸ محور خانواده، مدرسه، مسجد، اجتماع، فضای مجازی، حوزه رسانه، الگو‌های هنری و طرح‌های آئینی و نشست‌های سنتی می‌باشد و به طور میانگین در هر حوزه حدود ۸۰ اثر دریافت شده است.

دبیر اجرایی رویداد بین المللی ایده پردازی قاسم قاصم گفت: ما شخصیت‌های بزرگی در طول تاریخ داشته‌ایم که به دلیل غفلت و کم‌کاری از معرفی و شناسایی آن‌ها به نسل آینده بازمانده‌ایم در صورتی که می‌توان از این اسطوره‌ها به عنوان پتانسیلی برای معرفی مکتب دینی بهره گرفت.

او افزود: ایده یک مفهوم یا اثر ذهنی است که پس از پرداختن به آن می‌توان طرح ماندگاری را ایجاد کرد. در این رویداد هم به دنبال افکار و ایده‌های نو و جدیدی هستیم که بتوان از طریق آن شخصیت سردار سلیمانی را معرفی و در ذهن‌ها ماندگار کنیم.

او گفت: در این رویداد بی‌المللی می‌توانیم زوایای مختلف این شخصیت بزرگ را با توجه به محور‌های مشخص شده در حوزه‌های خانواده، اجتماع، رسانه، مسجد و... شناسایی کنیم و توانمندی‌ها و عملکرد این شخصیت را در این حوزه‌ها به نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم.


حجه‌الاسلام زنده‌دل با اشاره به اینکه تاریخ ارسال آثار تا ۳۱ فروردین می‌باشد، بیان کرد: افراد برای شرکت در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به درگاه اینترنتی www.morsalat.ir مراجعه نمایند.

او افزود: براساس پیش‌بینی‌ها، عید سعید فطر برای اختتامیه این رویداد مشخص شده بود، اما در حال حاضر با توجه به ویروس کرونا پس از مساعد شدن شرایط، تاریخ برگزاری اختتامیه اعلام می‌شود.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.