رسانه‌های صهیونیست خبر خوش‌خدمتی ترامپ به سربازان این رژیم را با دستپاچگی حذف کردند

به دنبال خشم مردم آمریکا از انتشار خبر ارسال یک میلیون ماسک از سوی وزارت دفاع آمریکا برای سربازان رژیم صهیونیستی، رسانه‌های این رژیم با دستپاچگی این خبر حذف کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربی، بر اساس اخبار منتشر شده از خبرگزاری‌های رژیم صهیونیستی وزارت دفاع آمریکا یک میلیون ماسک برای سربازان رژیم صهیونیستی ارسال کرده است تا از آن‌ها در برابر ویروس کرونا محافظت شود.

انتشار این خبر خشم مردم آمریکا را که بیش از هر کشور دیگری با ویروس کرونا دست به گریبان هستند در پی داشت. عده‌ای از اولویت‌های دولت ترامپ در میان گزارش‌های متعدد از کمبود تجهیزات محافظتی برای کادر درمان بیمارستان‌های آمریکا پرسیدند و به شدت این اقدام دولت را به باد انتقاد گرفتند.

نخستین بار خبرگزاری «جروزالم پست» رژیم صهیونیستی این خبر را منتشر کرد.

چهارشنبه جروزالم پست خبری با این عنوان نوشت: «وزارت دفاع آمریکا یک میلیون ماسک به ارتش اسرائیل برای حفاظت از ویروس کرونا می‌دهد». این خبر به محموله‌ای که سه‌شنبه شب از آمریکا به فرودگاه «بن‌گوریون» سرزمین‌های اشغالی رسیده بود اشاره داشت.

اما در کمال تعجب، پس از مدتی تغییراتی در تیتر خبر اعمال شد و تیتر به این جمله تبدیل شد: «اسرائیل یک میلیون ماسک از چین برای سربازان ارتش اسرائیل وارد می‌کند».

العربی نوشت مقامات صهیونیست با دستپاچگی تمام دست به این کار زده‌اند و جالب آنجاست که با بررسی URL خبر می‌توان تیتر پیشین آن را ردیابی کرد. بررسی بیشتر متن خبر نشان می‌دهد که تمامی ارتباط ارسال محموله ماسک با وزارت دفاع آمریکا حذف شده است. به نظر می‌رسد که احتمالا عصبانیت مردم آمریکا سبب شده است نظامیان رژیم صهیونیستی دست به سانسور خبری بزنند.

العربی در ادامه اضافه کرد: ارتش اسرائیل به سانسور شدید خبری و نظارت دقیق بر تولید رسانه‌های این رژیم مشهور است و بنا بر گزارش‌ها در سال گذشته میلادی بیش از ۲۰۰۰ خبر را ممنوع و یا حذف کرده است.

بنا به نوشته العربی، وزارت دفاع آمریکا در تماس‌های این خبرگزاری حاضر به پاسخگویی در این خصوص نشد.

آمریکا در حال حاضر آلوده‌ترین کشور در سراسر جهان به ویروس کروناست و بیمارستان‌های آن با کمبود تجهیزات لازم برای مقابله با این ویروس روبرو هستند. یکی از کابران توئیتر در انتقاد از ارسال ماسک‌های آمریکایی به اسرائیل نوشت: «بیمارستان‌های آمریکا در حال گدایی لباس‌های محافظ هستند و این کار دولت تهوع آور است.»

کاربر دیگری نوشت: «در حالی که خط مقدم کادر درمان آمریکا دارند از میان می‌روند و گفته می‌شود در فلسطین مردم از لباس خود برای خودشان ماسک درست می‌کنند، ترامپ یک میلیون ماسک را برای سربازان اسرائیل می‌فرستد.»

العربی در ادامه نوشت این کمک دولت ترامپ به ارتش رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که نظامیان خود آمریکا با ویروس کرونا دست به گریبان هستند و به تازگی در ناو هواپیمابر روزولت نیز شیوع این ویروس گزارش شده است.

بر اساس آمار رسمی منتشر شده تاکنون بیش از ۴۳۰ هزار نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده‌اند و از میان آن‌ها بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
سگ یهودیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
چقدر بدبخت هستند مردم آمریکا که رئیس جمهور صهیونیستی دارند
آخرین اخبار