تغییر مجدد ساعت ادارات استان مرکزی از ۲۳ فروردین

ساعت ادارات استان مرکزی که قرار بود از ۲۳ فروردین تغییر کند دوباره تغییر کرد.

تغییر مجدد ساعت ادارات استان مرکزی از ۲۳ فروردینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید علی آقازاده استاندار مرکزی گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی کشور در هفته آینده و از ۲۳ فروردین از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ تعیین شده است و این رویه در همه استان‌ها از جمله استان مرکزی لازم الاجراست.

این در حالی است که پیش از این قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی با توجه به تعطیلی روز پنجشنبه در تهران و با توجه به انجام بهینه پروتکل‌های رفت و آمد در این ایام، در مصوب‌ای ساعت کاری ادارات استان مرکزی از ۲۳ فروردین را از ۸ صبح تا ۱۳ تعیین کرده بود.

آقازاده افزود: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، و با توجه به تاکید این ستاد برای پیشگیری از خلل در ارایه خدمات به شهروندان، ساعت کاری ادارات استان مرکزی و دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در هفته آینده نیز طبق روال کل کشور از ساعت ۷ تا ۱۴ خواهد بود.

در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی مقرر شددر دو روز تعطیلات ۲۱ و ۲۲ فروردین ورود کلیه خودرو‌های غیر بومی به استان ممنوع شده و همچنان پلیس اعمال قانون کند، محدودیت‌هایی در هسته مرکزی شهر‌های استان اعمال شود و مثل دوازدهم و سیزدهم تردد‌ها بجز موارد ضروری ممنوع باشد و مراکز تفریحی در این دو روز تعطیل باشند.

همچنین تعطیلی مغازه‌های غیرضرور و برخورد با مغازه‌های متخلف، ممنوعیت تردد خودرو‌های غیر بومی، تجمع نکردن افراد در مرکز شهر، ممنوعیت حضور در پارک‌ها هم به تصویب رسید و مقرر شد فقط صنوف ضروری همچون سوپر مارکت ها، قصابی ها، مرغ فروشی‌ها و اصناف بسیار محدودی در این دو روز فعالیت کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.