تقدیر از زحمات پرسنل آرامستان تبریز در تدفین متوفیان کرونایی

از زحمات پرسنل آرامستان تبریز در تدفین متوفیان کرونایی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، با حضور امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، رییس شورای شهر، شهردار، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز و مسئول نمایندگی آستان قدس در آذربایجان شرقی از زحمات پرسنل آرامستان تبریز برای تدفین شرعی و بهداشتی متوفیان کرونایی تقدیر شد.

 در این آیین که ساعاتی پس از قدردانی رهبر معظم انقلاب از رئیس حوزه علمیه طالبیه تبریز برای حضور جهادی در بحران کرونا صورت گرفت، از زحمات پرسنل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز و طلاب جهادی حاضر در مراسم تغسیل، تکفین و تدفین متوفیان کرونایی با عنوان "مدافعان خاموش" تقدیر شد.

حجت الاسلام محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز در این آیین با تاکید بر اینکه تبریز در خط مقدم رعایت مسایل شرعی و انسانی متوفیان کرونایی قرار دارد، از شخص شهردار، رییس شورای شهر و مدیرعامل سازمان آرامستان‌های تبریز بابت اقدامات صورت گرفته قدردانی کرد.

او همچنین با اشاره به حضور رئیس حوزه علمیه طالبیه در کنار پرسنل زحمتکش آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: زحمات مدافعان خاموش برای تغسیل، تکفین و تدفین متوفیان کرونایی ارزشمند و غیرقابل انکار است.

محمدرضا پورمحمدی  استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم نقش واحد‌های مختلف شهرداری در راه مبارزه با شیوع ویروس کرونا در سطح شهر تبریز را بسیار تاثیرگذار خواند و افزود: علاوه بر زحمات نیرو‌های آتش نشانی و خدمات شهری در ضدعفونی معابر شهری، نقش پرسنل زحمت کش آرامستان‌های شهرداری تبریز در حفظ حرمت متوفیان کرونایی و آرامش روحی و روانی بازماندگان قابل تقدیر است.

ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز نیز گفت: با حضور ایثارگرانه پرسنل آرامستان‌های تبریز، تمام مراحل تغسیل، تکفین و تدفین متوفیان کرونا با رعایت مسایل شرعی، بهداشتی و انسانی انجام می‌شود.

او با تاکید بر اینکه تمام پروتکل‌های مصوب در خصوص اموات کرونایی در تبریز رعایت می‌شود تصریح کرد: تدابیر امام جمعه محترم تبریز برای حضور ناظران شرعی، موجب تقدیر مقام معظم رهبری از زحمات جهادگران این عرصه در تبریز شد.

اوگفـت: مجموعه‌ی زحمات پرسنل شهرداری کلانشهر تبریز باعث سربلندی این مجموعه و آرامش خاطر شهروندان شده است.

یادآور می‌شود در این مراسم، فرخ جلالی، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز به دلیل سازماندهی مناسب مبتنی بر اصول شرعی و بهداشتی تدفین متوفیان کرونایی، از سوی امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار