پای صحبت‌های مدیر جهادی که در نیمه شعبان مورد عنایت رهبری قرار گرفت

مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز، گفت: از اینکه مورد لطف مقام معظم رهبری قرار گرفتیم، آروزی طول عمر برای ایشان داریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،حجت‌الاسلام والمسلمین صادقیان مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز در گفت‌وگوی خبری شبکه سهند در ساعت ۲۳ پنجشنبه، بیست و یکم فروردین ماه با اشاره به تشکیل گروه‌های جهادی در تمامی مدرسه‌های حوزه علمیه به دنبال شیوع ویروس کرونا، گفت: تعدادی از طلبه‌ها از همان روز‌های اول، کار تب سنجی را با همکاری پلیس راه و هلال احمر در ورودی‌های شهر انجام دادند.

اواضافه کرد: بخش عظیمی از طلبه‌ها از همان روز‌های ابتدایی در مدارس به کار تولید و توزیع ماسک و تمامی اقلام بهداشتی به ویژه در مناطق محروم شهر، مشغول شدند.

اوخاطرنشان کرد: تعداد زیادی از طلبه‌ها نیز سم پاشی مناطق محروم شهر را بر عهده گرفتند.

مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز، گفت: تعدادی از طلبه‌ها نیز در راستای تدفین و تغسیل و مسایل شرعی فوتی‌های کرونا ارایه خدمات کردند.

او تاکید کرد: خوشبختانه این اقدام تا کنون با حمایت‌های نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی، مدیریت حوزه علمیه استان، نماینده، ولی فقیه در سپاه عاشورا و سازمان تبلیغات اسلامی به خوبی انجان شده است.

او گفت: کار تغسیل و تدفین فوتی‌های کرونا هم طبق موازین شرعی به صورت دقیق و با حساسیت بیشتر به دلیل ضرورت رعایت مسایل بهداشتی، انجام می‌شود.

صادقیان، متذکر شد: حدود ۳۰ نفر از طلاب مدرسه صادقیه در این حوزه فعالیت داشته و از مدرسه حوزه علمیه ولیعصر (عج) تبریز نیز تقدیر می‌کنیم، گروه‌های متعددی نیز از مدرسه امیرالمومنین (ع) و سالار شهیدان، جهاد گونه مشارکت دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار