شهرداری‌ها نیرو‌های خدماتی و خودرو‌های عمومی را ایمن‌سازی کنند

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا در همدان گفت: شهرداری‌ها باید طبق پروتکل‌های بهداشتی، نیرو‌های خدماتی و خودرو‌های عمومی را ایمن‌سازی کنند.

شهرداری‌ها نیرو‌های خدماتی و خودرو‌های عمومی را ایمن‌سازی کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمود رضا عراقی سخنگوی ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا بامداد جمعه در جلسه اعضای کمیته مشترک بهداشت محیط مقابله با کرونا که به صورت ویدیو کنفرانس با فرمانداری‌های استان همدان برگزار شد اظهار داشت: وحدت رویه در زمینه اقدام و عمل برای مقابله با ویروس کرونا در کمیته بهداشت محیط ضروری است و اعضا از کار‌های سلیقه‌ای پرهیز کنند.


اوبا بیان اینکه تاکنون در گندزدایی معابر عمومی برای مقابله با کرونا، اقدامات خوبی انجام شده است گفت: شهرداری‌ها باید طبق پروتکل‌های بهداشتی، نیرو‌های خدماتی و خودرو‌های عمومی را ایمن‌سازی کنند.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا در همدان با تاکید بر وحدت رویه برای اجرای برنامه‌های مقابله با ویروس کرونا گفت: تمام اقدامات بر اساس پروتکل‌های بهداشتی انجام و از برخورد‌های سلیقه‌ای پرهیز شود.


او با بیان اینکه تاکنون در گندزدایی معابر عمومی برای مقابله با کرونا، اقدامات خوبی انجام شده است گفت: شهرداری‌ها باید طبق پروتکل‌های بهداشتی، نیرو‌های خدماتی و خودرو‌های عمومی را ایمن‌سازی کنند.

عراقی مستندسازی اقدامات صورت گرفته را ضروری دانست و افزود: این کار ما را در واکنش به بحران‌های مشابه چابک و سریع می‌کند.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا در همدان بیان کرد: نقش اصلی کمیته مشترک بهداشت محیط بیشتر به صورت پشتیبانی و حمایتی است و شهرداری‌ها باید در این کمیته حضور فعالی داشته باشند.

او تاکید کرد: دستورالعمل‌های کمیته مشترک بهداشت محیط استانی باید به صورت عمومی اطلاع‌رسانی شوند.

رئیس کمیته بهداشت محیط مقابله با کرونا گفت: کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا، ایثارگرانه مشغول فعالیت هستند و پویش مردمی «درخانه بمانیم» در استان نتایج خوبی را به دنبال داشت.

عراقی با اشاره به اینکه مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا در استان، حاصل هم‌افزایی و همکاری مردم و تمام دست‌اندرکاران است یادآوری کرد: برنامه‌های بهداشت سلامت، اقتصادی و امنیتی در شرایط کنونی باید همزمان اجرا شود.
انتهای پیام/ج

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.