آمار کرونای استان مرکزی در ۲۲ فروردین ۹۹

در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ مورد مبتلا به کرونا در استان مرکزی شناسایی شدند.

آمار کرونای استان مرکزی در ۲۲ فروردین ۹۹سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در گفتگو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: از ظهر دیروز تا امروز بیست و دوم فروردین ماه و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۱۶ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در استان مرکزی شناسایی شده است و به این ترتیب مجموع مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در استان به ۱۳۹۰ نفر رسیده است.

جمالیان افزود: شرح این ۲۴ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در استان مرکزی به صورت زیر است.

۶ مورد اراک، ۶ مورد ساوه و زرندیه، ۲ مورد خمین، ۱مورد کمیجان و ۱ مورد خنداب بوده است.

جمالیان افزود: خوشبختانه از ابتدای شیوع بیماری در استان مرکزی ۹۸۰ نفر از بیماران کووید۱۹ بهبود یافته اند.

او اضافه کرد: در حال حاضر در بیمارستان‌های استان مرکزی ۱۱۷ بیمار مبتلا به کرونا ویروس بستری هستند که خدمات تخصصی درمانی لازم را دریافت می‌کنند و ۱۵۹ نفر از مبتلایان به کروناویروس در منزل بستری و قرنطینه می‌باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بیان کرد: در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۴ نفر از هم استانی هایمان در اثر ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده اند و بر این اساس تعداد فوتی‌های این بیماری ۱۳۴ نفر می‌باشد.

با احتساب آمار‌های ۲۴ گذشته از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان مرکزی اراک با ۵۰۸ مورد، ساوه و زرندیه با ۴۶۵ مورد بیشترین موارد ابتلا را در استان مرکزی به کووید۱۹ از زمان شیوع این بیماری داشته‌اند و مجموع مبتلایان استان مرکزی از ابتدای شیوع تا ظهر ۲۲ فروردین هم به شرح زیر است:

۵۰۸ مورد اراک
۴۶۵ مورد ساوه و زرندیه
۱۴۰ مورد دلیجان
۶۵ موردخمین
۵۲ موردمحلات
۴۱ موردفراهان
۲۷ موردتفرش
۲۵ موردآشتیان
۲۲ موردشازند
۲۳ موردکمیجان
۲۲ موردخنداب

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.