رئیس کمیته امداد اعلام کرد:

آغاز رزمایش ملی «بخشش ایرانیان» در کمیته امداد/ کمک به اقشار نیازمند به ویژه آسیب‌دیده از کرونا

بختیاری از آغاز رزمایش ملی «بخشش ایرانیان» در کمیته امداد خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمرتضی بختیاری با تقدیرخاضعانه از بیانات گرانقدر رهبر معظم انقلاب به مناسبت نیمه شعبان و توجه ویژه معظّم له به کمک به مستمندان و نیازمندان افزود: کمیته امداد همچون گذشته این فرمایشات را نصب‌العین خود قرار داده و در خط مقدم دستگیری از محرومان و نیازمندان ادای تکلیف می‌کند.

وی با اشاره به تاکیدات ولیّ امرمسلمین در خصوص ایجاد پویش گسترده برای همدلی و کمک مومنانه به مستمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا خاطرنشان کرد: به همین منظور در کمیته امداد مصمم هستیم با جذب حداکثری کمک‌های مردمی و مشارکت خیران و نیکوکاران، غم و اندوه اثرات این ویروس منحوس را با خاطره خوش همدلی و مهرآفرینی مردم عزّت‌مند ایران اسلامی با استعانت از خداوند سبحان جبران کنیم.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه عبور از این روز‌های سخت نیازمند همراهی تمام اقشارو افراد جامعه و کسانی است که توانایی کمک به نیازمندان را دارند، گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان که ماه از خودگذشتگی و توجه به مستمندان است، از تمامی مردم نیکوکار ایران اسلامی دعوت می‌کنیم با پیوستن به این رزمایش ملی، پایان ماه میهمانی الهی را با پایان دادن به غم و اندوه هموطنان نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا پیوند بزنند.

حساب‌های ۰۱۰۳۳۳۳۳۳۳۰۰۰ و ۳۳۳۳ نزد بانک ملی و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ برای جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر و نوعدوست کشورمان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر
۱۱:۱۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام کار گر سر فلکه ام نه کمیته دارم نه بهزیستی دارم من چکار کنم با این وضع هست کمیته که خودش حقوق دارد حداقل به داد ما برسید
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۵۱ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
بنام خداوند جان وخرد :
ببخشید همه ایرانیان نیازمند و زیر زیر زیر خط فقر که عضو کمیه امداد و بهزیستی نیستند چگونه کمک رسانی عادلانه مب کنید . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار