نگهداری ۵۰۰ مددجوی زیر ۱۸ سال در ۳۹ خانه کودک و نوجوان بهزیستی

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت:در ۳۹ خانه کودک و نوجوان بهزیستی ۵۰۰ مددجو زیر ۱۸سال با رعایت تمهیدات بهداشتی و تا زمان بهبود اوضاع بیماری کرونا حضور دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی ناجی معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه سهم بهزیستی در پویش مقابله با بحران کرونا، حفظ و نگهداری فرزندان بهزیستی در خانه‌های کودک و نوجوان است، اظهار کرد: در ۳۹ خانه کودک و نوجوان بهزیستی ۵۰۰ مددجو زیر ۱۸سال با رعایت تمهیدات بهداشتی و تا زمان بهبود اوضاع بیماری کرونا حضور دارند.

او افزود: با کمک خیران مواد ضدعفونی و دیگر لوازم پیشگیری شامل ماسک و دستکش در اختیار این خانه‌ها قرار گرفته و به صورت هفتگی گندزدایی صورت می‌گیرد.

معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان، در خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور دائم کودکان و نوجوانان در این خانه‌ها گفت: برنامه‌های متنوعی شامل انوع بازی‌ها، مسابقات ادبی و جشنواره‌های الکترونیکی برای اوقات فراغت این افراد در نظر گرفته شده است.

ناجی افزود: در هر یک از این خانه‌ها ۱۰ تا ۱۵ کودک و نوجوان پسر و دختر نگهداری و با همکاری مراقبان توصیه‌های بهداشتی و پیشگیرانه درباره مقابله با شیوع بیماری کرونا ارائه می‌شود.
او تصریح کرد: ازحدود ۱۰۸ هزار معلول زیر پوشش بهزیستی استان ۲۹ هزار معلول جسمی حرکتی، ۲۴ هزار معلول ذهنی، ۱۲ هزار معلول اعصاب و روان، ۱۳ هزار معلول شنوایی، هفت هزار معلول بینایی و ۲۱ هزار نفر هم از سالمند هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار