تا هفته آینده؛

باد و باران در خوزستان ماندگار است

مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم بارندگی، وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای تا اوایل هفته آینده در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بارش باران با شدت و ضعف تا روز یکشنبه در استان ادامه خواهد داشت و شدت بارندگی برای مناطق شمال، شمال شرق، شرق و ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود و بارش در سایر با شدت کمتر و پراکنده خواهد بود.

او اظهار کرد: طی امروز تا صبح فردا وزش باد نسبتا شدید یا تندباد لحظه‌ای به ویژه در مناطق جنوبی، مرکزی، جنوب شرق، شرق و ارتفاعات استان قابل انتظار است.

سبزه زاری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته جنوب اهواز با ۴۰.۴ و دهدز با ۱۴.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۳۷ و حداقل ۲۵.۹ درجه سانتیگراد گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان داشت: میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در دهدز ۴.۴، بهبهان ۲.۶، مسجدسلیمان ۲.۵، گتوند و شوشتر ۲.۲، آغاجاری ۱.۹، هندیجان ۱.۲، امیدیه ۱.۲، شوش و شادگان یک، حسینیه اندیمشک ۰.۷، بندرماهشهر ۰.۶، آبادان ۰.۳ و ایذه و اهواز ۰.۰۱ میلیمتر ثبت شده است.

این اداره کل در اخطاریه‌ای اعلام کرده بود: بعدازظهر سه شنبه جاری تا اواسط وقت یکشنبه هفته آینده رگبار و رعدوبرق به شکل متناوب و وزش باد متوسط تا شدید و تند باد لحظه‌ای با احتمال تگرگ در حوضه‌های آبریز رودخانه‌های کارون، مارون و دز و ارتفاعات شرق، شمال‌شرق و شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.