تولید و انتشار بیش از ۵۰۰ کلیپ آموزشی در کانال ناحیه یک اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: بیش از ۵۰۰ کلیپ آموزشی با تلاش فرهنگیان و دانش آموزان در روز‌های کرونایی تولید و منتشر شده است.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا از تعطیلی مدارس از اسفندماه پارسال و راه اندازی پویش "آموزش تعطیل نیست" با هدف آموزش مجازی گفت: کانال ناحیه یک اهواز در پیام رسان ایتا به عنوان تنها کانال رسمی این ناحیه به دریافت و انتشار مطالب و ویدئو‌های آموزشی تولید شده با تلاش و همکاری فرهنگیان، همیار معلمان و دانش آموزان پرداخت.

او با اشاره به انتشار بیش از ۵۰۰ کلیپ آموزشی تولید شده با همکاری فرهنگیان و دانش آموزان این ناحیه در کانال ایتا، افزود: بیش از ۱۵۰ ویدئو از برنامه‌های شبکه آموزش نیز در کانال رسمی ناحیه یک اهواز در پیام رسان ایتا منتشر شده است.

نیسی گمراوی با بیان اینکه پویش " آموزش تعطیل نیست " موجب پیگیری هر چه بیشتر آموزش در دوران قرنطینه شد، اظهار داشت: بهره مندی و باز نشر فیلم‌های تدریس مباحث آموزشی شبکه آموزش به صورت روزانه و با حفظ دسته بندی در این کانال درج می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در پایان بیان کرد: از همه همکاران که به آموزش مجازی اهتمام ویژه‌ای دارند تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار