هم‌حزبی‌های ترامپ از نشست‌های خبری روزانه او به ستوه آمده‌اند

متحدان جمهوری‌خواه رئیس‌جمهور آمریکا معتقدند کنفرانس‌های خبری روزانه او درباره کرونا به وجهه او آسیب می‌زند.

هم حزبی‌های ترامپ از نشست‌های خبری روزانه او به ستوه آمده اندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، متحدان جمهوری‌خواه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا معتقدند نشست‌های خبری روزانه او وجهه اش را خدشه دار می‌کند و از او خواستند اظهارنظر در خصوص بیماری کرونا را به متخصصان پزشکی بسپارد.

رئیس‌جمهور آمریکا به طور روزانه آخرین آمار مبتلایان وقربانیان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا را، که روند صعودی دارند، را اعلام می‌کند.

سناتور لیندسی گراهام، نماینده ایالت کارولینای جنوبی در این باره می‌گوید ترامپ گا‌ها پیام‌های شخصی خود را بازگویی می‌کند. اجرای نمایش هفته‌ای یکبار کفایت می‌کند.

سوزان بروکس، دیگر هم جزبی ترامپ نیز معتقد است کنفرانس‌های خبری رئیس‌جمهور بیش از حد طولانی هستند. شلی مور، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید صحبت‌های ترامپ در کنفرانس خبری از مسیری اصلی خود خارج شده اند. بنا به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، سناتور گراهام همچنین به ترامپ یادآور شد دشمن تو دیگر جو بایدن نیست، بلکه این ویروس است.

بسیاری معتقدند که ترامپ به جای تمرکز بر روز بحران فعلی ناشی از شیوع کرونا در آمریکا، از کنفرانس‌های خبری روزانه خود به عنوان فرصتی برای حمله به مخالفانش بهره می‌گیرد.

رئیس‌جمهور آمریکا که چشم به انتخاب مجدد در انتخابات نوامبر امسال دارد، در موارد بسیاری متهم به توصیه‌های نامناسب در زمینه بهداشت عمومی و بازگشایی سریع اقتصاد شده است.

آمریکا با داشتن بیش از ۴۷۰ هزار مبتلا همچنان در صدر کشور‌های جهان قرار دارد. این بیماری در آمریکا جان بیش از ۱۶ هزار نفر را گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار