رئیس پلیس راه استان سمنان:

جاده‌های استان سمنان لغزنده است

سرهنگ تقی کبیری گفت: به دلیل بارندگی، برخی از جاده‌های استان سمنان مانند توسکستان، دامغان - کیاسر و مهدی‌شهر همچنان لغزنده هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه علی رغم کاهش بارندگی در عصر جمعه همچنان راه‌های بسیاری از نقاط استان سمنان به خصوص ارتفاعات و مناطق کوهستانی لغزنده هستند و رانندگان باید برای عبور از این راه‌ها دقت نظر داشته باشند، گفت: خوشبختانه هیچ راهی در استان مسدود نیست، اما بارش باران و برف در ارتفاعات تردد را با مخاطراتی همراه کرده است.

او همچنین از مردم خواست تا از سفر‌های غیرضروری به مناطق مرتفع استان سمنان بپرهیزند و تاکید کرد: مه آلودگی در راه‌های دارای ارتفاع و گردنه‌های استان سبب کاهش دید و بروز مخاطرات شده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه محور‌های معلمان- دامغان گرمسار- سمنان - دامغان، شاهرود - آزادشهر و سمنان-فیروزکوه به دلیل بارش باران لغزنده هستند، تاکید کرد: گردنه بشم محور سمنان- فیروزکوه با مه آلودگی و بارش شدید باران و گردنه شاهرود- آزادشهر با مه آلودگی روبرو است.

سرهنگ کبیری با بیان اینکه رانندگان قبل از ورود به جاده‌های مرتفع استان حتماً از شرایط راه‌ها اطمینان حاصل کنند، گفت: دوری از تردد غیرضروری بهترین راه برای مصون ماندن از حوادث جاده‌ای است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار