کلیسا‌های کالیفرنیا به روی بی‌خانمان‌ها بسته شد

کلیسای ساکرامنتو در کالیفرنیای آمریکا بعد از ۲۰ سال خدمت‌رسانی به بی‌خانمان‌ها، به دلبل شیوع کرونا در ایالات متحده بسته شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی نیوز آمریکا، کلیسای محله‌ی سنت فرانسیس در ساکرامنتو در ایالت کالیفرنیای آمریکا که دست کم ۲۰ سال گذشته، هر شب به افراد بی‌خانمان، پناه می‌داد پس از گسترش همه‌گیری ویروس کرونا در این منطقه به یکباره در‌های خود را به روی بی‌خانمان‌های بی‌سرپناه بست.

یکی از بی خانمان‌ها اظهار داشت: «پیش‌تر به ما هشدار داده بودند می‌خواهیم خوابگاه را تعطیل کنیم، اما شب گذشته ناگهان آمدند و پایان خدمات رسانی را اعلام کردند. ما هیچ جایی نداریم؛ مانده ایم کجا برویم. هیچ کس هم به ما نمی‌گوید چه کار کنیم یا کجا برویم.»

این در حالی است که تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا هم اکنون در جایگاه دوم در بین کشور‌های جهان قرار دارد به طوری که بیش از یک هزار و ۹۰۰ مورد مرگ جدید در سه روز متوالی گزارش شده است.


بیشتر بخوانید: شمار قربانیان کرونا در جهان از ۱۰۰ هزار نفر فراتر رفت


موارد ابتلا به این بیماری در آمریکا روز جمعه از ۴۷۲ هزار مورد گذشت و این تعداد به میزان ۳۰ هزار تا ۳۵ هزار مورد در روز در حال افزایش یافتن است چرا که آزمایش‌های بیشتری انجام می‌شود.

فقط آمار جان باختگان ایتالیا بیشتر از آمریکاست به طوری که مرگ ۱۸ هزار و ۲۷۹ نفر روز پنجشنبه در ایتالیا گزارش شد در حالیکه شمار جان باختگان ناشی از ابتلا به این ویروس در آمریکا به ۱۷ هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم کرمیان
۱۱:۲۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
بخدا دلم واسشون خون شد
کلی هموطن بی فرهنگ ریاکار داریم که خدا ازشون نگذره
اینهمه ناز و نعمت این مملکت و بازیهای اجتماعی رندانه که دارن
اما خدایا چه کسی پناه این بی پناهان میشه
امیدوارم امام حسین (ع)شفیعشون تو همین دنیا باشه
نه شفیع رندان حیله گر ما
آخرین اخبار