عجیب و غریب‌ترین انسان‌های دنیا! + تصاویر

اتفاقات و شرایط ایجاد شده برای انسان‌ها باعث شده است که عده‌ای به عنوان افراد شگفت انگیز این کره خاکی شناخته شده باشند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در گزارش  پیش رو شما را  با عجیب ترین افراد جهان آشنا می کنیم.شگفت انگیزترین انسان‌های دنیا! + تصاویر

۱. یک تایوانی ۶۴ ساله که بیش از سی سال است که نخوابیده است، این مرد بعد از یک تب در سال ۱۹۷۳ دیگر نتوانسته بخوابد. ظاهرا این بیخوابی طولانی تاثیری هم بر سلامتی‌اش نداشته است. او در یک مزرعه زندگی می‌کند و از خوک و مرغ نگهداری می‌کند و این کار تمام وقت او را می‌گیرد.

 

۲. یک مرد هندی که برادر دوقلو اش را حامله بود. یکی از عجیب‌ترین موارد پزشکی که یک از دو جنین در داخل رحم دیگری مدفون شده است. او همیشه فکر می‌کرد که توموری در داخل شکم خود دارد تا اینکه این تومور زیادی بزرگ شد و پزشک‌ها پس از عمل اعضای انسان را از داخل شکم او بیرون آوردند. نکته جالب این است که وقتی یک دوقلو در بدن دیگری اسیر می‌شود می‌تواند به زندگی خود مثل یک انگل ادامه دهد تا زمانی که شروع به صدمه زدن به میزبان خود می‌کند.


شگفت انگیزترین انسان‌های دنیا! + تصاویر


۳. یک سرباز ژاپنی که حتی پس از پایان جنگ جهانی دوم از ترس آمریکایی‌ها، ۲۸ سال در خفا زندگی می‌کرد. او از سال ۱۹۴۴ تا ۱۹۷۲ در یک غار جنگلی زیر زمینی با دو نفر از ساکنان آنجا زندگی می‌کرد، حتی پس از آنکه اعلامیه‌های پایان جنگ را دیده بود.

 


شگفت انگیزترین انسان‌های دنیا! + تصاویر

۴. مهران کریمی‌ناصری که از سال ۱۹۸۸ در فردوگاه دو گل پاریس زندگی می‌کند و از آن بیرون نیامده است. او به کشور‌های مختلفی تقاضای پناهندگی داد که ناموفق بود. ظاهرا فیلم ترمینال که در سال ۲۰۰۴ ساخته شده بود و تام هنکس در آن بازی می‌کرد با الهام از مهران کریمی‌ناصری بوده است. با وسیله‌ها و کیف‌ها او همیشه شبیه یک مسافر است و کسی به او توجه نمی‌کند.


شگفت انگیزترین انسان‌های دنیا! + تصاویر


۵. یک سیاستمدار ژاپنی که فکر می‌کند خدا و مسیح است و تصمیم دارد دنیا را با رسیدن به مدارج سیاسی تغییر دهد. او قایل به یکی بودن دین و سیاست است و می‌خواهد قوانین سازمان ملل را تغییر بدهد. او در انتخابات زیادی شرکت کرده، ولی موفق نشده است.

شگفت انگیزترین انسان‌های دنیا! + تصاویر

منبع: برنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار