رزمایش ملی "بخشش ایرانیان" در استان مرکزی آغاز شد

رزمایش ملی "بخشش ایرانیان" با رویکرد فراهم کردن زمینه حضور خیران برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌دیده از کرونا در استان مرکزی آغاز شد.

رزمایش ملی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، عدالت بهرامی سرپرست اداره کل کمیته امداد استان مرکزی از آغاز رزمایش ملی "بخشش ایرانیان" در این استان خبر داد.

بهرامی افزود: همانطور که مردم عزیزمان و هموطنان گرامی استان مرکزی اطلاع دارند مقام معظم رهبری در بیانات، رهنمود‌ها و تاکیدات خود در روز نیمه شعبان بر لزوم حمایت از اقشار آسیب دیده در دوران کرونا و بر لزوم تشکیل یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه درایام کرونا و ماه مبارک رمضان تاکید دارد.

او اضافه کرد: به همین منظور این نهاد در نظر دارد رزمایش ملی "بخشش ایرانیان" با رویکرد فراهم آوردن زمینه حضور خیران و برنامه‌ریزی عملیاتی برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌دیده از کرونا را در استان مرکزی برگزار کند.

سرپرست اداره کل کمیته امداد استان مرکزی بیان کرد: جذب ۳هزارو ۵۵۵ حامی جدید طرح اکرام ومحسنین، تهیه ۴۴هزارو ۵۱۵ سبد معیشتی در ماه مبارک رمضان به ارزش هرسبد ۳ میلیون و۵۰۰ هزار ریال از طریق خیرین، حامیان طرح اکرام، و مراکز نیکوکاری، افتتاح ۵ مرکز نیکوکاری در سطح استان و جذب   ۸۵ میلیارد ریال زکات فطریه در سطح استان جهت کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی پیش بینی شده وطراحی شده است.

او ادامه داد: در این راستا از ظرفیت ارسال پیامک به خیرین وحامیان طرح اکرام، عاملین زکات، زکات پردازان، مشترکین صدقات و هماهنگی با رابطین ادارات واستفاده از ظرفیت پرسنل ادارات، شرکت‌ها و کارخانجات و انجام تبلیغات محیطی در سطح استان و همچنین استفاده از فضای رسانه‌های اجتماعی بمنظور تبلیغات استفاده می‌شود.

بهرامی تصریح کرد: مردم نیک اندیش استان مرکزی می‌توانند با ارسال عدد ۱به سرشماره ۸۸۷۷ وانتخاب استان مرکزی، از طریق شماره کد ۰۸۶*۸۸۷۷*، یا از طریق شماره حساب ۰۱۱۱۴۷۰۰۷۰۰۰۵ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۰۸۸، پایگاه emdad.ir و یا نصب اپلیکیشن سکه صدقات، کمک‌ها ونذورات خود را به صورت غیر حضوری واریز و در کمک به اقشار نیازمند سهیم شوند.
انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.