آسیب دیدگان از ویروس کرونا مورد حمایت قرارگاه جهادی کمک های مومنانه

فرمانده سپاه فتح گفت : با تشکیل قرارگاه جهادی کمکهای مومنانه در کهگیلویه و بویراحمد به آسیب دیدگان تهدید کرونا ویروس کمک می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح گفت : آسیب دیدگان تهدید کرونا و کسانی که به واسطه شیوع این ویروس کسب و کار آن‌ها دچار مشکل شد در ایام ماه مبارک توسط قرارگاه جهادی کمک‌های مومنانه را دریافت می‌کنند.

او با اشاره به اینکه آسیب دیدگان بحران کرونا شناسایی می‌شوند افزود  : با حمایت خیرین، حقوق بگیران، کارمندان، اصناف، هلال احمر، نهاد‌های نظامی و انتظامی، مدیران، پیمانکاران و سایر عزیزان این کمک‌ها در قالب قرارگاه جهادی کمک‌های مومنانه تجمیع و اهدا می‌شود.

خرمدل از مردم استان خواست تا با توجه به افتخار افرینی‌های گذشته به این فرمان مقام معظم رهبری با تمام توان و ظرفیت لبیک گفته شود.

فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه مردم استان همیشه در همه صحنه‌ها حضوری حماسی و شگفتی ساز داشته اند بیان کرد: افراد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۱۷۱۰۷۰۳۵۵۲۶۲۱ واریز نمایند تا هرچه سریعتر یاری گر آسیب دیدگان تهدید کرونا باشیم.

او تهدید کرونا را فرصتی برای متحد شدن و حماسه سازی ارزیابی کرد و ابراز داشت: چهره غرب با دزدی‌های بین الملی ماسک و تجهیزات پزشکی برای دنیا نمایان‌تر  شد و ایرانیها نشان دادند با وجود تحریم‌ها از تهدید فرصت می‌سازند.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.