به دستور رئیس جمهور انجام شد؛

بهره‌برداری از طرح‌های صنعت آب و برق استان تهران/ روحانی: امسال ما با ویروس تحریم و کرونا در حال جنگ هستیم

طرح‌های صنعت آب و برق استان تهران با دستور رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از طرح‌های صنعت آب و برق استان تهران/ روحانی: امسال ما با ویروس تحریم و کرونا در حال جنگ هستیمبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور امروز (پنجشنبه ۲۸ فروردین) در آیین بهره‌برداری از طرح‌های صنعت آب و برق استان تهران از طریق ویدئوکنفرانس دستور افتتاح چند پروژه این حوزه در سطح استان را صادر کرد.

بخش بخار نیروگاه ترکیبی پرند، فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب اسلامشهر و فاز اول تصفیه خانه فاضلاب ملارد، تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر صفادشت از جمله این طرح‌ها هستند.

ارزش کل سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بالغ بر ۲۸۰۰ میلیارد تومان است.

با افتتاح تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر و شبکه فاضلاب صفادشت ۵۰ هزار نفر جمعیت این منطقه تحت پوشش قرار گرفته و با افتتاح آن، ۳۲ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد و بهداشت عمومی و کیفیت آب‌های زیرزمینی ارتقاء می‌یابد.

همچنین با افتتاح فاز اول تصفیه خانه و شبکه فاضلاب ملارد ۱۵۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در مدار بهره‌برداری قرار گرفته و ۲۳۵ هزار نفر جمعیت این منطقه تحت پوشش آن خواهد بود. با افتتاح این پروژه پساب تولیدی تصفیه‌خانه در اختیار صنعت و کشاورزی خواهد بود.

با افتتاح فاز اول تصفیه‌خانه فاضلاب اسلامشهر نیز ۲۵۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش قرار گرفته و ۱۲۵ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب وارد مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

با افتتاح بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی پرند نیز راندمان کل نیروگاه از ۳۳ درصد به ۵۳ درصد ارتقاء می‌یابد و ظرفیت تولید به ۱۵۰۳ مگاوات می‌رسد.

اجرای این پروژه موجب کاهش مصرف سوخت مایع به میزان ۷۵۰ میلیون لیتر در سال می‌گردد و به عنوان اولین نیروگاه، برق تولیدی آن در قالب بازار برق به فروش می‌رسد و در بورس انرژی کشور ثبت شده است.

امسال ما با ویروس تحریم و کرونا در حال جنگ هستیم

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام روحانی اظهار کرد: خوشحالم امروز در سال ۹۹ اولین افتتاح بزرگ را انجام دادیم که ارزش آن ۲۸۰۰ میلیارد تومان بوده و کار بزرگی بوده و امیدواریم تا پایان سال ادامه پیدا کند.

رئیس جمهور گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری امسال را «جهش تولید» نامگذاری کردند؛ ان‌شالله مسیر تولید به خوبی ادامه پیدا می‌کند؛ این اولین قدم مهمی است که ما در فروردین، به ملت ایران عرضه می‌کنیم و امیدواریم که هر هفته شاهد افتتاح‌های مهم در بخش وزارت نیرو و وزارتخانه‌های دیگر باشیم.

حجت‌الاسلام روحانی تصریح کرد: مردم بدانند گرچه امسال سال سختی است و ما با ویروس تحریم و کرونا در حال جنگ هستیم، اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا سختی مردم را کاهش دهیم و مردم بتوانند به طور نسبتا مطلوب زندگی خود را بگذرانند.

رئیس جمهور گفت: البته برای تمام دنیا امسال سال سختی است، اما این سختی برای ما به طور مضاعف است؛ بنده خوشحالم که امروز اولین قدم را در بخش افتتاح و تولید پروژه‌ها برداشتیم، این روند تا پایان سال ادامه خواهد یافت و مردم مطمئن باشند که تمام اعضای دولت، شرکت‌ها، نهاد‌ها و بخش خصوصى و دولتی فعالیت خود را متوقف نمی‌کنند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این فعالیت را ادامه می‌دهند.

او بیان کرد: امیدواریم علی‌رغم سختی‌ها، سال خوبی را خداوند برای ملت ما مقرر کند، بیماران را شفا دهد و به روح پاک تمام شهدای خدمتی که در این ایام برای سلامت مردم تلاش کردند، درود می‌فرستیم و به خانواده‌های آنها تسلیت می‌گوییم.

رئیس جمهور در پایان گفت: ان‌شالله مردم با همکاری و هماهنگی؛ راه سازندگی، تولید و خدمت را همچون مقابله با ویروس کرونا ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
یک میلیون ازمال خود مردم میخواین به مردم وام بدین اینکاراتون چیه؟ با۲تا خط به نام خودم شماره ملی فرستادم عین هردوتا پیام اومده باخطی که به نام خودتون پیام بدین.بیابگو یک میلیونی درکار نیست اینقدر مردمو عذاب نده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
شما که میگفتین برجام همه چیزو حل میکنه؟؟؟۷سال عمر یک مملکتو برای یک برجام نافرجام هدر دادین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
جناب روحانی تشکر از زحمات شما
Switzerland
سید فروزان
۲۰:۴۳ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
جناب فریدون ، شما در جنگ با ذخیره ارزی مملکت بوده و هستی ، تکلیف میلیاردها گم شده را مشخص کن ، احتیاج به اعلام جنگ نیست ، مردم تحت فرمان رهبری در حال جنگ هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
همش حررررررررررررررررررررررررررررف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
آقای روحانی برای من بیسواد توضیح دهید که بانک چه کاری انجام میدهد من امروز رفته بودم بانک چک داشتم پول ونگرفتن چکم برگشت خورد یه بار در این بانکها را ببندین مردم راحت بشن آقای دولت ناتدبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
آقاي رييس جمهور شما كه داد مي زديد مي گفتيد همان روز اول برجام تمام تحريم ها بر داشته ميشه چي شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
عمر ۸۰میلیون نفر نابود شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
الان اگر به راهنمایی و رانندگی بگویم که گواهینامه بنده را به سمت منزل بنده ارسال و روانه کنید میگویند غیرقانونی است . آیا در اینجا ایستادن کارکنان دولت قانونی بوده ؟؟؟؟ آیا باید مزاحم کار من میشدند؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
روحانی
۱۶:۰۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
شما ۷ سال با تحریم جنگیدی چی شد؟
یه قدمی برمیداشتی بجاش بهتر نبود؟
Iran (Islamic Republic of)
معلم روستا
۱۵:۱۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
با سلام
خواهشمند است به درد دل فرهنگیان توجه نمایید چرا در اسفند ماه به بهانه یکی بودن بند دهم قانون مدیریت خدمات کشور با رتبه بندی برای همکاران فرهنگی(نه کارکنان اداری) افزایش حقوق ناچیزی انجام گرفت.
چرا باید فرهنگی با مدرک دکتری شاغل در روستا که باید روزی 70 کیلومتر برود و 70 کیلومتر برگردد دریافتی او از یک کادر درمان یا سایر وزارت خانه ها با مدرک لیسانس که در مرکز شهر در بهترین شرایط شاغل هست کمتر باشد؟.
خواهشا به کشور های پیشرفته توجه بفرمایید. با این شرایط بعد از کرونا از معلمین انتظار تحول نداشته باشید و به عبارتی به آموزش و پیشرفت جامعه زیاد دل نبندید.
الان معلمین زیادی به دنبال خروج از آموزش و پروش هستند و تمایل به کار نیستند و یا معلمی را به عنوان شغل دوم می نگرند که این آفت نظام آموزشی و کشور است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
اداره بازرسی و رئیس قوه قضائیه
نجومی بگیرای تامین اجتماعی بوی پول شستا خورد به دماغشان بیدار شدن
خدا وکیلی این پول را مستقیم بریزین به حساب بازنشسته های تامین اجتماعی
البته من خودم جزء اونا نیستم فقط وضعیتشون را میبینم که فاجعه است و این پول کوچکترین حقشونه
Iran (Islamic Republic of)
م. ر.
۱۳:۵۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
از اقاى روحانى خواهش ميكنم خواهش ميكنم استدعا ميكنم هر چه بزبانشان ميرسد بيان نفرمايند يك جا يادداشت كنند بعد روي ان فكر كنند خواهند ديد قابل اصلاح است عزيز جان انسان در خستگى در اضطراب در عصبانيت حرف هايى ميزند كه بعد پشيمان ميشود. گذشته هاى خودتان را بررسى كنيد و به عرايضم نمره بدهيد من ...... ٢ بار بشما راى دادم
United Arab Emirates
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
همین رأی شماهاست که بقیه هم بدبخت کردید،،، موقع رأی دادن بدونید به کی رأی میدید،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
خدا لعنتتون کنه با این رای دانتون زندگیمون را تلف کردین
Iran (Islamic Republic of)
باقرخان سالار ملی
۱۳:۳۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
ان شا الله به امید خدا در همین جنگ خودتون هم نابود بشین تا ۸۰ میلیون جمعیت راحت بشوند از دست شما نابخردان عالم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
انشاءالله تعالي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
برای کسی طلب مرگ نکنید باشگاه خبرنگاران جوان شما چرا این پیام را به اشتراک میگذارید! دنیا اینقدر ارزش ندارد کسانی که خصلت مزدبگیری و مزدوری دارند فقط اینگونه حرفه ای عمل می کنند باشگاه جوان البته بچه اید بچه
آخرین اخبار