کشف سه تن کود گل و گیاه قاچاق در الیگودرز/ کشف ۱۳۰ راس گوسفند قاچاق

مهمترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۸ فروردین ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری حوادث  را بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،مهمترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۸ فروردین ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری حوادث  را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۳۰ راس گوسفند قاچاق در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۳۰ رأس گوسفند قاچاق به ارزش سه میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال در شهرستان الیگودرز کشف شد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان گفت: مأموران انتظامی شهرستان الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی یک دستگاه کامیون کشنده را متوقف کردند.

او افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد خودرو توقیفی حامل ۱۳۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز قانونی بوده و در این راستا ۲ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: ارزش دام های قاچاق سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بوده و دستگیر شدگان احشام را به طور غیرقانونی از شهرهای همجوار بارگیری و قصد انتقال به استان های مرزی را داشتند.

او بیان کرد: جابجایی احشام بدون مجوز بهداشتی می تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیاندازد و شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

کشف سه تن کود گل و گیاه قاچاق در الیگودرز

فرمانده انتظامی لرستان گفت: سه تن و ۸۲۴کیلوگرم کود تقویتی گل و گیاه قاچاق در شهرستان الیگودرز کشف و در این راستا یک دستگاه کامیون کشنده توقیف شد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان گفت:ماموران انتظامی الیگودرز حین کنترل محور(اصفهان-الیگودرز) به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو سه تن و ۸۲۴ کیلوگرم کود تقویتی گل و گیاه قاچاق فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد ریال بر آورد کرده و متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شد.

سردار مهدیان نسب از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوک را سریعا به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.