راه ارتباطی ۱۵روستای سیل زده کرمان بازگشایی شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: از ۱۷روستایی که بر اثر سیل راه ارتباطی آنها قطع شده بود، تعداد ۱۵ مسیر آن بازگشایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان از ۱۷روستایی که در منطقه شهداد و روستاهای مجاور بر اثر سیل راه ارتباطی شان طی ۲۴ساعت گذشته قطع شده بود، تعداد ۱۵ مسیر آن گشوده شده و دو محور دیگر نیز در حال بازگشایی است.

عراقی‌زاده افزود: مسیر «جهر – کشیت» و «کشیت – هرمک» نیز  که  به دلیل وجود آبنماها بسته شده بود هم اکنون با حضور نیروهای امدادی در حال بازگشایی است.

او اضافه کرد: در پی بارندگی‌های ۲۴ ساعت اخیر در شمال استان کرمان بسیاری از راه‌های روستایی بخش گلباف و شهداد از توابع شهرستان کرمان دچار خسارت شده اند.

عراقی زاده ضمن تشریح میزان خسارات احتمالی به محورهای و ابنیه های فنی  در پی جاری شدن سیلاب در منطقه  شهداد  اظهار داشت : برآورد اولیه ما این است که حدود ۸ میلیارد تومان جاری شدن این سیلاب به راه‌های شمال استان خسارت وارد کرده اما میزان دقیق خسارت در دست بررسی است.

به گفته عراقی زاده حجم بارندگی شب گذشته در کرمان بسیار زیاد بوده به‌طوری‌که از همه ارتفاعات آب به مناطق پایین دست سرازیر شده است لذا حجم سیلاب بسیار زیاد بوده و جاده‌ها را حتی آنهایی که آبنما نیز نبوده اند، تخریب کرده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار