رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

پیش بینی دو میلیون سفر با مترو با بازگشایی تمام‌ اصناف

هاشمی گفت: اگر تمام اصناف در پایتخت دایر شوند تعداد سفر‌ها با مترو از ۴۰۰ هزار سفر امروز به دو میلیون سفر افزایش پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پیش از دویست و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امرروز یکشنبه سی و یکم فروردین ماه برگزار شد در تشریح جلسه هم اندیشی با اشاره به این نکته که جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر تهران با حضور شهردار تهران و معاونان او برگزار شد، گفت: در جلسه هم اندیشی بحث‌های خوبی مطرح شد که یکی از آن‌ها درباره نگرانی از کاهش درآمد‌ها بود و قرار شد شهردار تهران موضوع کاهش درآمد و افزایش هزینه را در دولت و وزارت کشور مطرح کند، زیرا با توجه به کاهش ساخت و ساز و افزایش هزینه‌ها لازم است موضوع از سوی شهردار تهران به شکل جدی پیگیری شود.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به افزایش سفر با حمل و نقل عمومی گفت: با توجه به شروع کسب و کار‌ها و باز شدن اصناف این‌پیش بینی می‌شود که سفر‌ها از ۴۰۰ هزار سفر امروز به همان دو میلیون سفر قبل از شیوع کرونا برسد.

هاشمی ادامه داد: در شهرداری تهران راهکار‌های مختلف تامین درآمد و کاهش هزینه‌ها مطرح شده است و اعضای شورا تمام موارد را نقد و بررسی و پیشنهادات خود را مطرح کردند و قرار شد با لوایح یک فوریتی و دو فوریتی خواسته‌ها از سوی شهرداری تهران به صحن شورا ارایه شود.

او در تشریح دیگر جزئیات جلسه هم اندیشی صبح امروز بیان کرد: یکی دیگر از موارد موضوع تفویظ اختیار به شهرداران مناطق بود برای کسب درآمد که آن هم از سوی اعضای شورا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: در روز‌های کرونایی و با توجه به شرایط مالی موجود سمن‌ها اگر فعال شوند از طریق مردم می توان خدمات را بیشتر توزیع کرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار