۲۶ باشگاه ورزشی در اهواز تعطیل شدند

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان علت تعطیلی ۲۶ باشگاه ورزشی در اهواز را تمکین نکردن به دستورات ستاد ملی مبازه با کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در حاشیه مراسم اهدای خون از سوی جامعه ورزش استان که امروز، ۳۱ فروردین ماه به همت سازمان بسیج ورزشکاران در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، گفت: پارسال با وقوع سیل در خوزستان، اداره‌کل ورزش و جوانان استان، تکلیف خود را به نحو شایسته انجام داد.

او افزود: اکنون نیز که با ویروس کرونا مواجه هستیم و همه در تلاش هستند تا شرایط به روال عادی برگردد، اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در کنار سازمان بسیج ورزشکاران و جامعه ورزش استان مصمم بود تا در کمک‌های مومنانه حاضر شود و در این زمینه، در اهدای خون که تکلیف شرعی و انسانی است، حضور پیدا کرد.

نصیری اظهار داشت: در زمان جنگ نیز همین ورزشگاه تختی اهواز، نقاهتگاه بود و ورزش سابقه و عقبه منتهی در جنگ و دفاع مقدس را دارد، به هر حال باتوجه به زیرساخت و نیروی انسانی که ورزش در استان دارد، به محض اینکه بحرانی در کشور یا استان ایجاد شود، براساس ذات و فطرت پاکی که در روح ورزشکاری وجود دارد، پای کار آمده‌ایم.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان همچنین در خصوص زمان تعطیلی باشگاه‌های ورزشی و چگونگی روند نظارت بر آن‌ها در جهت فعالیت نکردن در شرایط فعلی، تصریح کرد: ما تابع ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و فعلا این ستاد اعلام کرده است که باشگاه‌های ورزشی باید تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تعطیل باشند. البته باشگاه‌ها اقتصاد ورزش هستند و این دغدغه را هم داریم که تضعیف نشوند، هر چند که آسیب دیده‌اند.

این مقام مسئول بیان داشت: به هرحال باید به دستورات ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا توجه کنیم که در این راستا برخی باشگاه توجه و همراهی داشتند که از آن‌ها تشکر می‌کنم، ولی برخی تمکین نکردند که این مهم از چشم ما دور نخواهند ماند. تاکنون ۲۶ باشگاه تعطیل شده‌اند و به برخی تذکر داده شد. باید همه همکاری کنند و همدل باشند تا از این بحران عبور کنیم و مجددا کسب و کار باشگاه‌ها رونق بگیرد. مردم نیز همکاری داشتند و اگر در این شرایط باشگاهی فعال بود به ما اطلاع می‌دادند و ما هم اقدام و برخورد لازم را انجام می‌دادیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.