مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

تحویل ۱۶ هزار و ۲۴۷ واحد مسکن مهر در استان ایلام به متقاضیان

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در جلسه شورای تأمین مسکن استان ایلام گفت: از مجموع ۱۸ هزار و ۱۳۳ واحد مسکن مهر در استان ایلام تعداد ۱۶ هزار و ۲۴۷ واحد تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت:۱۸ هزار و ۱۳۳ واحد مسکن مهر در استان ایلام ساخته شده که از تعداد ۱۶ هزار و ۲۴۷ واحد تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است.

او تصریح کرد: یک هزار و ۸۸۸ واحد باقیمانده نیز که اکثراً مربوط به شهرستان دهلران است با پیشرفت فیزیکی بین ۴۰ تا ۸۰ درصد از طریق مزایده عمومی به کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و ... تعیین تکلیف شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به اینکه تا سال ۱۴۰۰ استان ایلام نیازمند ساخت بیش از ۱۱ هزار و ۷۹۰ واحد مسکونی است، گفت: در فاز اول اجرای مسکن ملی در استان ایلام ۹ هزار و ۲۰۰ واحد در زمین‌هایی به مساحت ۱۶ هکتار ساخته می‌شود.

کاظمی بیان کرد: برای احداث ۲ هزار ۵۹۰ واحدمسکونی دیگر در استان به تأمین زمین داریم که دستگاه‌های دولتی طبق آیین نامه‌های مصوب باید در زمینه واگذاری اراضی مازاد خود برای اجرای مسکن ملی همکاری کنند.

او بیان کرد: هیچ دستورالعمل و آئین نامه‌ای برای خرید و فروش امتیاز مسکن ملی تدوین نشده و این کار غیرقانونی است.

منبع: شبستان

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.