اخبار حوادث امروز سوم اردیبهشت ماه ۹۹؛

از دستگیری ۲ سارق تلفن همراه تا حریق مغازه رنگ خودرو در خرمشهر

مهم‌ترین حوادث امروز (سوم اردیبهشت سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (سوم اردیبهشت ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته بخوانید.

دستبند پلیس بر دستان ۲ سارق تلفن همراه در آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر سرقت بعنف تلفن همراه وی توسط ۲ نفر راکب موتورسیکلت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او در ادامه افزود: ماموران پلیس با کار تخصصی و اطلاعاتی ۲ سارق را در یکی از مناطق حاشیه شهرستان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳ قبضه چاقو، ۲ دستگاه تلفن همراه و یکدستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان در بازجویی پلیس به ۵ فقره سرقت بعنف و ۳ فقره سرقت موبایل قاپی اعتراف کردند.

سرهنگ تقی زاده گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده و تحویل مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انهدام باند سارقان سیم برق

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان خرمشهر، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با کاراطلاعاتی باند ۳ نفره سارق سیم برق را شناسایی و پس ازهماهنگی قضائی در طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

قاتل دختر ۱۴ ساله خرمشهری دستگیر شد

فاخر باوی دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر با بیان اینکه این قتل سال گذشته در خرمشهر اتفاق افتاد گفت: در زمان حضور ماموران انتظامی در محل حادثه با پیکر دختر ۱۴ ساله‌ای که با اسلحه جنگی به قتل رسیده بود مواجه شدند.

او ادامه داد: با توجه به متواری بودن قاتل تحقیقات پلیس آگاهی شهرستان زیر نظر بازپرس شعبه دوم دادسرای خرمشهر آغاز شد.

دادستان خرمشهر گفت: در این راستا ضمن تحقیق و شناسایی هویت قاتل که یکی از بستگان مقتول بود پس از یک سال مخفیگاه وی شناسایی و با صدور دستور قاضی توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.

او افزود: قاتل با قرار تامین کیفری مناسب روانه زندان شده است.

دستگیری باند سارقان، به عنف با شیوه زورگیری

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر سرقت به عنف از سوی افرادی با خودرو تیبا در آبادان، پلیس با شناسایی پلاک خودرو سارقان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان به جرم خود اعتراف کردند افزود: سارقان با طعمه قرار دادن خانمی در مسیر خودرو‌های عبوری و پس از سوار شدن وی، با تعقیب خودروی مذکور در مکانی خلوت با تهدید چاقو، از راننده اخاذی می‌کردند.

حریق مغازه رنگ خودرو در خرمشهر

شهرام بختیاری مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، گفت:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۷:۳۰دقیقه  یک مورد حریق مغازه رنگ خودرو، واقع در جاده کمربندی اطلاع داده شد، که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۳ (ایثار ) و یک تیم امداد از ایستگاه شماره ۱ (مرکزی) به  محل حادثه اعزام شدند. 

از دستگیری ۲ سارق تلفن همراه تا حریق مغازه رنگ خودرو در خرمشهر

 او با بیان اینکه آتش نشانان ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه آتش را به وسیله آب خاموش کردند افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت  .    

  مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر گفت:علت حادثه توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی است.                                                                               

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.