راه‌اندزی ۲۲ آشپزخانه اطعام مهدوی در چهارمحال و بختیاری

تا کنون ۲۲ آشپزخانه با عنوان اطعام مهدوی ویژه ماه مبارک رمضان در استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۲۲ آشپزخانه با عنوان اطعام مهدوی ویژه ماه مبارک رمضان در استان راه‌اندازی شده است.

او افزود: در شرایط کنونی آشپزخانه‌های مهدوی در راستای کمک به معیشت مددجویان، خانواده‌های نیازمند غیر تحت پوشش و خانواده‌های آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا راه‌اندازی شده‌اند.

ملک پور با بیان اینکه نخستین آشپزخانه مهدوی در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ راه اندازی شده است اضافه کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان غذای گرم طبخ و در وعده افطاری به دست نیازمندان می‌رسد.

او با اشاره به توزیع سبد‌های مواد غذایی در بین خانواده‌های نیازمند گفت: در این ایام ده هزار سبد مواد غذایی و غذای گرم با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در بین این خانواده‌ها با رعایت فاصله اجتماعی، حفظ کرامت نیازمندان و رعایت تمامی نکات بهداشتی توزیع می‌شود.

ملک پور با بیان اینکه مردم نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت هر مبلغی این نهاد را در امر خدمت رسانی به نیازمندان یاری کنند افزود: شماره گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷*، واریز به شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه واریز ۸۸۰۳۱۵۵۳۷ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۲۹۱ برای دریافت کمک‌های نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: همچنین ادارات کمیته امداد استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست استان هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.