بازگشایی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی در خراسان رضوی

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی در خراسان رضوی از روز شنبه ششم اردیبهشت ماه، بازگشایی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حمیدرضا دهنوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: مراکز تعویض پلاک در سطح استان با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع  ویروس کرونا در استان تعطیل شدند.
 
او افزود: با توجه به کاهش سطح انتشار این بیماری وبرابر مطالبه شهروندان، مبنی بر استفاده از خدمات این مراکز، پس ازبازدید دفاتر ومراکز تعویض پلاک در سراسر استان و ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی به این مراکز و هماهنگی با پلیس راهور ناجا، بر اساس مجوز صادرشده از روز شنبه ششم اردیبهشت ماه، این مراکز در مشهد و سراسر استان  بازگشایی می‌شود.
 
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: سیاست‌های بهداشتی، مراقبتی و فاصله گذاری‌های لازم برای کاهش و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ارائه خدمات در این مراکز به صورت زوج و فرد خواهد بود و به خودرو‌های دارای پلاک فرد در روز‌های فرد و به خودرو‌های دارای پلاک زوج در روز‌های زوج، ارائه خدمات خواهیم داشت.
 
دهنوی بیان کرد: توصیه پلیس راهور به مراجعان وشهروندان عزیز، رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند و جلوگیری از تجمع دراین مراکز ورعایت دستورات بهداشتی است.
 

بازگشایی آموزشگاه های تعلیم رانندگی در خراسان رضوی

 
او تصریح کرد: همچنین آموزشگاه‌های رانندگی از روز شنبه ششم اردیبهشت ماه، بازگشایی و از متقاضیان دریافت انواع گواهینامه‌های رانندگی ثبت نام به عمل خواهد آمد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تاکید کرد: آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی از اسفندماه سال قبل به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بودند و با توجه به کاهش میزان انتشار این بیماری و مراجعات و درخواست‌های مکرر شهروندان و متقاضیان دریافت انواع گواهینامه‌های رانندگی برای ثبت نام و آزمون‌های علمی و عملی، هیئتی متشکل از نمایندگان پلیس راهور، موسسه رهگشا و معاونت بهداری فرماندهی انتظامی استان، از آموزشگاه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده بودند بازدید به عمل آمد.

دهنوی اظهار کرد: در این رابطه برابر هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور ناجا، مجوز بازگشایی برای آموزشگاه‌های مذکور با رعایت دستورالعمل‌های مشخص در اجرای فاصله گذاری هوشمند صادر شد و این مراکز از روز شنبه ششم اردیبهشت در مشهد و سراسر استان آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهند بود.
 
او افزود: توصیه پلیس راهور به متقاضیان، رعایت دستورات بهداشتی و هرگونه تجمع و رعایت طرح فاصله گذاری هوشمنداجتماعی در آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.