اهدا اقلام بهداشتی فولاد به علوم پزشکی سیرجان

سرپرست فرمانداری سیرجان ضمن دیدار با رئیس مرکز بهداشت شهرستان ۱۵ هزار ماسک بهداشتی اهدا و با شاخه گل از مدافعان سلامت تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سهراب بهالدینی، سرپرست فرمانداری سیرجان در جمع مدافعان سلامت گفت: امسال در شرایطی هفته سلامت را گرامی می‌داریم که دنیا با بحران ویروس کووید ۱۹ درگیر شده است. این موضوع ضرورت توجه به ایثار و از خود گذشتگی کارکنان سختکوش و فداکار بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا را دو چندان کرده است.

او افزود: در هفته سلامت، یاد و خاطره مدافعان سلامت و ایثارگرانی که در راه خدمت به هم وطنان و درمان بیماران در این شرایط سخت جان خود را فدا کردند را گرامی می‌داریم و از خداوند سلامت و سرافرازی همه فعالان عرصه سلامت کشور را خواستارم.

محمد موقری رییس مرکز بهداشت و سخنگوی ستاد کرونای سیرجان در این دیدار در خصوص مرحله دوم تحویل تجهیزات پزشکی به کادر درمان گفت: مرحله دوم تحویل ماسک با تلاش شرکت جهان فولاد انجام شد. در مرحله اول پنج هزار ماسک بهداشتی و در مرحله دوم ۱۰ هزار ماسک به مجموعه درمان اهدا شد.

او افزود: تا کنون در مجموع ۱۵ هزار ماسک بهداشتی با تلاش شرکت جهان فولاد در بازدید‌های انجام شده و در تجلیل از کارکنان ستاد معاونت تحویل داده شده است.

معاون درمانی دانشکده علوم پزشکی تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون؛ شرکت جهان فولاد بصورت خودجوش به دنبال راه اندازی کارگاه تولید ماسک بود و در تامین تجهیزات و لوازم حفاظت فردی ویژه پرسنل درگیر با کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی گام موثری برداشته است.

او افزود: در مجموع اقلام اهدایی در هفته‌های گذشته از طرف شرکت جهان فولاد شامل ۱۵ هزار عدد ماسک، ۳۶ عدد تب سنج، ۱۷ عدد پالس اکسیمتر لباس حفاظت فردی پرسنل، ۱۲۵ عدد دستکش لاتکس و معمولی، ۴۰ بسته ماسک n ۹۵ بوده اند که به منظور درمان افراد مبتلا مورد استفاده قرار گرفته اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار