نجات اعضای خانواده ۴ نفره از سیل شیروان

رئیس جمعیت هلال احمر شیروان گفت: نجاتگران این جمعیت اعضای یک خانواده ۴ نفره را که خودروی آنان در جریان سیلاب پنجشنبه‌شب این شهرستان غرق شده بود، از مرگ حتمی نجات دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا علیزاده رئیس جمعیت هلال احمر شیروان  گفت: در این حادثه که ساعت ۲۳ پنجشنبه‌شب در محل زیرگذر روستای حسین آباد، در ۱۵ کیلومتری غرب شیروان روی داد سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶، به علت ناآشنایی با مسیر در سیل گرفتار شده و خودرو آنان کاملا در آب فرو رفت، اما با اقدام به موقع نجاتگران هلال احمر، سرنشینان خودرو که اعضای یک خانواده بودند، نجات پیدا کردند.

علیزاده افزود: خودروی مزبور از روستای حسین آباد عازم شیروان بود که با توجه به جاری شدن سیلاب در زیر پل زیرگذر گیر افتاده بود که به محض گزارش ماجرا، ۲ تیم امداد و نجات هلال احمر، متشکل از هفت نفر به همراه ماشین آلات و تجهیزات لازم به محل اعزام شده و نسبت به نجات اعضای این خانواده اقدام کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شیروان عنوان کرد: به دلیل شدت سیلاب و برای حفظ امنیت، عوامل راهداری نیز برای جلوگیری از ورود آب با تمام امکانات و ماشین آلات خود اقدام به بستن این زیرگذر کردند که این مسیر تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود و تردد در آن ممنوع است.

 جاری شدن سیل، پنجشنبه شب موجب بسته شدن محور ارتباطی زیارت به شهر لوجلی شیروان شد و به بخشی از عرصه‌های زراعی این شهرستان نیز خساراتی وارد آورد.

با ورود یک سامانه بارشی، بارش باران و تگرگ در استان خراسان شمالی از عصر روز پنجشنبه آغاز شد که این وضعیت جوی تا روز شنبه ادامه دارد و در این بازه زمانی دمای هوا ۱۴ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

ایجاد رواناب، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و وزش باد شدید از جمله مخاطرات این سامانه بارشی برای روز جمعه عنوان شده است.

شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.