دستگاه‌های اداری و حاکمیتی حق ندارند مانع تولید شوند

استاندار بوشهر گفت: هیچ دستگاه اداری و حاکمیتی استان در هیچ قوه‌ای حق ندارد مانع تولید شود، در مسیر تحقق شعار رهبری، همه دستگاه‌ها باید با رعایت قوانین و مقررات حرکت کنند.

دستگاه‌های اداری و حاکمیتی حق ندارد مانع تولید شوندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید بیان کرد: برنامه ریزی مدیران استان باید به نحوی باشد که با استفاده از ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف، در پایان سال شاهد اتفاقات مبارکی در عرصه تولید باشیم.

او عنوان کرد: برای تحقق جهش در تولید، بخش خصوصی باید با جدیت وارد کار شود، بخش دولتی موانع اداری را تسهیل کرده و قوه قضاییه هم به رفع موانع در مسیر تولید کمک کند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: شعار جهش تولید زمانی محقق می‌شود که تمام دستگاه‌های حاکمیتی اعم از قوای سه گانه هماهنگ و همراه عمل کنند.

گراوند بیان کرد: هم افزایی بخش‌های دولتی، استفاده از ظرفیت نخبگان و ظرفیت‌های خدادای استان و اجرای سند آمایش سرزمین، زمینه مناسبی را برای تحقق شعار جهش تولید فراهم میکند.

او یادآور شد: هیچ دستگاه اداری و حاکمیتی استان در هیچ قوه‌ای حق ندارد مانع تولید شود، در مسیر تحقق شعار رهبری، همه دستگاه‌ها باید با رعایت قوانین و مقررات حرکت کنند.

استاندار بوشهر ادامه داد: به منظور استفاده بهینه از اراضی موجود به ویژه در سواحل استان، واگذاری اراضی ساحلی بدون نظر و تایید کارگروه زیربنایی استان ممنوع خواهد بود.

گراوند با تاکید بر تولید محصولات صادرات محور در استان گفت: اگر بعد از شش ماه اراضی واگذار شده به بخش خصوصی بدون استفاده ماند، اراضی واگذار شده به دولت برگشت داده شود، این مصوبه با هدف کمک به تسریع در تولید بخش‌های مختلف است.

او افزود: فرمانداران استان بوشهر از محل منابع اعتباری در اختیار برای ایجاد مراکز عرضه محصولات روستایی و عشایری اقدام کنند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: صادرات ، جهش تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.