اجرای عملیات درزگیری با قیر پلیمری در راه‌های استان سمنان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از اجرای عملیات درزگیری با قیر پلیمری در راه‌های استان خبر داد و گفت: یک هزار و ۹۹۵ کیلومتر راه تحت پوشش این اداره کل است.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان  در گفتگو با خبرنگاران با تأکید بر لزوم‌ترمیم و نگهداری آسفالت جاده گفت: در راستای تحقق این امر عملیات درزگیری با قیر پلیمری درراه‌های استان آغاز شد.

او با اشاره به اینکه یک هزار و ۹۹۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی تحت پوشش اداره کل راهداری استان سمنان است، تصریح کرد: این عملیات بااعتبار ۱۱ میلیارد ریال در سراسر استان سمنان اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان جلوگیری از نفوذ آب باران و آب‌های سطحی از محل ترک‌ها و نشست‌های حاصل از زیرسازی صورت گرفته را از دیگر اهداف اجرای این پروژه برشمرد و یادآور شد: درزگیری راه‌ها سبب افزایش دوام روسازی و طول عمر مفید آسفالت می‌شود.

منصور کیایی با اشاره به اینکه اجرای این عملیات منجر به ایجاد سطح هم ترازی نیز خواهد شد، بیان کرد: تراش ترک‌های طولی و عرضی آسفالت توسط دستگاه‌های کاتر، پاک‌سازی ترک‌ها با دمیدن هوای فشرده و پر کردن محل ترک با قیر اصلاح‌شده پلیمری به ترتیب مراحل اجرای این عملیات است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار