انتقال ۱۰۰ تن بار و تجهیزات پزشکی و درمانی به جزیره کیش

شرفبافی گفت: از ابتدای بحران کرونا حدود یک صد تن بار و تجهیزات پزشکی و درمانی به جزیره کیش منتقل شده است.

انتقال ۱۰۰ تن بار و تجهیزات پزشکی و درمانی به جزیره کیشبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل هواپیمایی کیش در این جلسه فرزانه شرفبافی  مدیر عامل هواپیمایی کیش در خصوص اقدامات پیشگیرانه هواپیمایی کیش در ایام کرونا و چگونگی خدمات رسانی به کیشوندان توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه  اصغر بانک، محمدرضا حبیبی و احمد مرادی اعضای هیات مدیره هواپیمایی کیش از بحران وارد شده به صنعت هوانوردی ابراز نگرانی نمودند و از دغدغه‌های خود گفتند و همچنین از اقدامات خوب صورت گرفته توسط سازمان منطقه آزاد کیش در کنترل و مهار بیماری کرونا در جزیره کیش تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه جلسه نیز  مجید ملانوروزی رئیس هیات مدیره هواپیمایی کیش  از مدیرعامل و همکاران هواپیمایی کیش در ایام بیماری کرونا و ایام نوروز  تقدیر کرد.

مظفری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش جزیره کیش را الگویی موفق در مبارزه با بیماری کرونا دانست و جزیره کیش را الگویی برای کشور معرفی کرد و با بیان اینکه جزیره کیش هنوز کامل از بیماری کرونا پاکسازی نشده است، ابراز امیدواری کرد که سریعتر شاهد بازگشت جزیره زیبای کیش به شرایط اولیه باشیم.

 مظفری در ادامه به اقدامات مثبت صورت گرفته توسط هواپیمایی کیش در مبارزه با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: به نظر من هواپیمایی کیش در سطح پروتکل‌های بین المللی در مبارزه با بیماری کرونا برخورد کرد و همزمان با نخستین روز‌های شیوع این بیماری شاهد اقدامات خوبی بودیم. هواپیمایی کیش با رعایت کامل نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در حال خدمت رسانی به کیشوندان است تا عزیزان با آسایش، راحتی و اطمینان خاطر بیشتر به جزیره کیش باز گردند.

 او بیان کرد: هزینه صحیح و اصولی در خصوص مبارزه و کنترل هر چه بهتر و سریعتر بیماری کرونا در سطح صنعت هوانوردی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

مظفری افزود: مراقبت، حفظ ایمنی و توجه به توصیه‌های بهداشتی سرمایه مهمی برای شرکت‌های هوایی است و امیدوارم از ایام کرونا به عنوان یک فرصت برای صنعت هوانوردی کشور به ویژه کیش ایر استفاده شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: امسال با توجه به مشکلات تحریم‌ها و مسائل مالی که به دلیل بیماری کرونا بوجود آمده است، به لحاظ بودجه سال سختی خواهد بود و ما در برنامه‌های خود به دنبال روش‌های تامین منابع مالی و کنترل هزینه و مدیریت بودجه هستیم. برای کیش‌ایر ورود به بورس، توسعه ناوگان و تقویت نقاط ضعف و بررسی بازار‌های جدید می‌تواند در دستور کار باشد.

شرفبافی ضمن تشکر و قدرانی از اقدامات مثبت سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: خوشبختانه در هواپیمایی کیش همزمان با پرواز‌های منتهی به کیش، در خصوص ارتقای توانمندی در شرکت اقدامات موثری صورت پذیرفته است  از جمله توجه به بار هوایی، به طور مثال از ابتدای بحران کرونا حدود یکصد تن بار و تجهیزات پزشکی و درمانی به جزیره کیش منتقل شده است و همچنین انتقال کادر پزشکی، کیشوندان و مدیران مستقر در کیش از پنج شهر تهران، اصفهان، شیراز، بندرعباس و مشهد، ضدعفونی و استریل ناوگان پس از هر پرواز، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پرواز‌ها از جمله اقدامات هواپیمایی کیش در ایام کرونایی است.

مدیر عامل کیش ایر افزود: ما در این ایام توانستیم همیاری و تعصب خودمان در خدمات رسانی شایسته به کیشوندان در تمامی شرایط را ثابت کنیم و با افتخار کیش ایر، مثل همیشه در کنار کیشوندان و سازمان منطقه آزاد کیش است.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار